۰ نفر

با برگزاری مراسم قرعه کشی؛

نتایج فروش فوری ایران خودرو اعلام شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۱) + اسامی برندگان و جزییات

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 626568
نتایج فروش فوری ایران خودرو اعلام شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۱) + اسامی برندگان و جزییات

سی و پنجمین مرحله از فروش فوری ایران خودرو با برگزاری مراسم قرعه کشی پایان یافت و اسامی منتخبین اعلام شد. افراد می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو از نتایج مطلع شوند. در این مرحله در حالی ۱۱هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو عرضه شده بود که بیش از ۵ میلیون و ۲۷۸ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ اولین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ هفته گذشته باعرضه ۵ محصول انجام شد. در این مرحله خودروهای رانا پلاس سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال، پژو پارس ELX و پژو ۲۰۷ سقف قرمز اتوماتیک از سوی ایران خودرو عرضه شده بود. بر اساس آمارهای منتشر شده در مجموع ۱۱۵۰۰ دستگاه خودرو عرضه شده بود. در نقطه مقابل بیش از پنج میلیون و ۳۷۸ هزار تومان نفر ثبت نام کرده‌بودند. 

بیش ترین و کم‌ترین عرضه به ترتیب مربوط به خودروهای پژو پارس سال و ۲۰۶ تیپ سه سقف شیشه‌ای بود. در این مرحله ۷۵۰۰ دستگاه پژو پارس سال و ۲۵۰ دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ سه عرضه شده بود. در نقطه مقابل پژو پارس ELX با بیش از دو میلیون و ۲۱۴ هزار نفر، بیش‌ترین متقاضی را از میان خودروهای عرضه شده داشت. در نقطه مقابل راناپلاس سقف شیشه‌ای با ۳۳۸ هزار و ۵۴۰ نفر کم‌ترین استقبال را ثبت کرد.

جدول1

ثبت نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir از دو طریق از نتایج مطلع شوند. در روش اول می‌توانند با مراجعه به قسمت لیست برندگان قرعه کشی و انتخاب مدل خودرو و وارد کردن کد رهگیری از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

برای مشاهده اسامی برندگان کلیک کنید

عکس2

در روش دوم افراد باید وارد حساب کاربری خود شوند و از طریق گزینه استعلام وضعیت قرعه کشی از نتایج مطلع شوند. . برای ورود به حساب کاربری کلیک کنید

عکس 3

بر اساس اعلام ایران خودرو منتخبین باید حداکثر تا سه روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش واریز کنند.