۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

طرح فروش اقساطی جک J۴ – فروردین ۱۴۰۱

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 625604
طرح فروش اقساطی جک J۴ – فروردین ۱۴۰۱

جدیدترین مرحله فروش اقساطی جک J۴ از روز ۲۰ فروردین آغاز می‌شود. شرکت کرمان موتور در این مرحله از فروش اقساطی تولیدات خود، سدان جک جی۴ را در قالب اقساط ۱۲ و ۱۸ ماهه به فروش می‌رساند.

اقتصادآنلاین- محسن بهرامی؛ در جدیدترین مرحله فروش محصولات کرمان موتور، خودروی سدان جک J۴  مجهز به موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس اتوماتیک، به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان و با اقساط ۱۲ و ۱۸ ماهه از روز ۲۰ فروردین تا ۳۱ همین ماه، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

در طرح فروش ۱۲ ماهه جک جی۴ لازم است مشتریان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و چهار چک سه ماهه به مبلغ ۶۰ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به شرکت کرمان موتور ارائه دهند. در طرح فروش اقساطی ۱۸ ماهه این خودرو، مبلغ پیش پرداخت معادل ۲۵۰ میلیون تومان تعیین شده و شش چک به مبلغ ۳۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان نیز از سوی خریدار به شرکت تحویل داده خواهد شد.

ناگفته نماند که موعد تحویل خودرو برابر ۹۰ روز کاری اعلام شده و رنگ‌های سفید، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک، خاکستری طوسی روشن، نقرآبی متالیک و مشکی میکا، برای جک j۴ در این مرحله فروش در نظر گرفته شده است. سند خودرو نیز تا پایان اقساط در رهن باقی خواهد ماند.

جدول2