۰ نفر

با معرفی دو محصول جدید؛

آغاز فروش فوری ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز (۱۶ فروردین) + لینک و جزییات

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۷
کد خبر: 625394
آغاز فروش فوری ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز (۱۶ فروردین) + لینک و جزییات

اولین فروش فوری ایران خودرو در سال جدید با عرضه ۵ محصول از امروز آغاز شده‌است. در میان محصولات دو خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای و همچنین پژو پارس ELX، محصولات جدیدی هستند که برای فروش ارایه‌شده‌است. رانا پلاس سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال و پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز دیگر محصولات عرضه شده در این مرحله است.

به گزارش اقتصادآنلاین، اولین فروش فوری ایران خودرو در سال 1401 با عرضه 5 محصول از امروز، سه‌شنبه (16 فروردین) آغاز شده‌است و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. در سه و پنجمین مرحله، خودروهای پژو 206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال، پژو پارس ELX، راناپلاس با سقف شیشه‌ای و پژو 207 اتوماتیک با سقف قرمز عرضه شده‌است. قیمت خودروها در این بخشنامه قطعی و تحویل خودروها سه ماهه است.

جدول شرایط فروش

متقاضیان می‌بایست برای ثبت نام به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند. برندگان و منتخبین مراحل قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز امکان ثبت نام در این مرحله را دارند. همچنین محدودیت‌های فروش فوری ایران خودرو همچنان به قوت خود باقی است. مهم‌ترین محدودیت‌های فروش فوری ایران عبارتند از نداشتن پلاک فعال، عدم ثبت نام در طرح همرمان سایپا و حداقل فاصله 48 ماهه از آخرین خرید از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و همچنین داشتن گواهینامه معتبر رانندگی اشاره کرد.

شرایط عمومی