۰ نفر

محصول جدید مرسدس؛

معرفی مرسدس AMG G63 Edition 55

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبر: 622791
معرفی مرسدس AMG G63 Edition 55

این خودرو به مناسبت ۵۵ سالگی Og AMG ساخته شده و دارای فضای داخلی جدیدی نسبت به نسل قبل است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرسدس AMG G63 Edition 55 سفارش این خودرو از هم اکنون تا اکتبر 2022 در دسترس است. G63 Edition 55 در رنگ‌های Obsidian Black Metallic یا G Manufaktur Opalite White موجود است.

بسته‌های AMG Night Package و Night Package II نیز وجود دارند که امکانات بیشتری نسبت به نسخه پایه دارند؛ درپوش بنزین کرومی و دارای برند AMG است. این شاسی‌بلندها بر روی چرخ‌های ۲۲ اینچی با طراحی پره‌های متقاطع و روکش مات تانتالیوم خاکستری سوار می‌شوند.

کابین نسخه 55 دارای ترکیب رنگی مشکی و قرمز است، صندلی ها دارای چرم ناپا دو رنگ هستند. روی فرمان از مواد میکروفیبر مرسدس بنز Dinamica استفاده شده است و کنسول مرکزی دارای نشان "55 AMG" است. کفپوش های مارک AMG مخملی مشکی با دوخت متضاد قرمز هستند.

1

پکیج سیستم انتقال قدرت نسبت به نسل قبل تغییر نکرده است؛ یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 که می تواند 577 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، نیرو از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک منتقل می شود.

2

خریداران Edition 55 همچنین یک کاور خودرو با برند AMG دریافت می کنند. قرار است نسخه 55 در کنار مرسدس با نشان دادن G کلاس  ویژه، به نمایش در آید. تصاویر جاسوسی نشان می دهد که انواع بیشتری از G کلاس در راه است. مدل 4x4 Squared پیشنهادی به زودی به خط تولید اضافه می شود.

این خودرو دارای قطعاتی مانند سیستم تعلیق جدید، قفسه سقف، نردبان در عقب و چیزی که به نظر می رسد یک نوار نور در بالای شیشه جلو است.

3

ناگفته نماند یک G63 جدید نیز در راه است. آنطور که اعلام شده این خودرو نیز دارای تغییرات بیرونی جزئی است؛ در داخل، این مدل ممکن است آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX را دریافت کند.