۰ نفر

اعتماد کاربران، عامل رشد پیوسته سوییچ در بازار چالشی خودرو است

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 621865
اعتماد کاربران، عامل رشد پیوسته سوییچ در بازار چالشی خودرو است

بازار خودرو در همه جا گرم است و در ایران از رونق بیشتری برخوردار است،‌ چراکه در ایران خودرو، تنها یک کالای مصرفی نیست، بلکه کالایی سرمایه‌ای نیز به حساب می‌آید.

 از این رو معامله خودرو، در عین حال، حکم حفظ و ارتقای سرمایه هم دارد. از سویی دیگر با توجه به محدودیت‌های بازارهای سنتی، اهمیت بازارهای آنلاین روز به روز در حال افزایش است. بنابراین بازارهای آنلاین خرید و فروش خودرو، بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار گرفته است. اما سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید و فروش آنلاین خودرو، بیشتر بر اصول و قواعد بازارهای سنتی بنا نهاده شده‌اند و «سوییچ» برای رفع این کمبود در فضای آنلاین و پاسخگویی به نیاز مخاطبان و تامین حداکثر منافع آنان، وارد بازار چالشی خودرو شده است و در این مدت کوتاه و در این بازار متلاطم خودرو، در حالی که تمامی رقبا یک به یک حضور خود را در این بازار کمرنگ کرده‌اند، این مجموعه با قدرت به حضور خود در بازار ادامه داده و در سالی که گذشت، موفق شد به رشد چشم گیر 59 درصدی معاملات آنلاین و همچنین رشد 8 برابری میزان جذب مخاطب از کانال‌های مختلف برسد و در حالی که مداوم در بازارخودرو اخبار نگران کننده تعدیل‌های سنگین به گوش می‌رسد این شرکت با اخذ استراتژی صحیح و رشد مداوم موفق شد در موضوع منابع انسانی رشد 30 درصدی را تجربه کند.

به پاس زحمات و قدردانی این تلاش‌ها، در آخرین چهارشنبه سال، یک برنامه دورهمی در هتل اسپیناس پالاس تهیه و تدارک شد و ضمن تشکر از فعالیت‌های یک‌ساله نیروهای «سوییچ» و شرکت «پارسا موتور سامان»،‌ استراتژی سال آینده نیز برای حضور قدرتمند در بازار مرور شد و راه‌های ارائه خدمات باکیفیت مورد بررسی قرار گرفت.

اعتماد کاربران، عامل رشد پیوسته سوییچ در بازار چالشی خودرو است

در این مراسم، میثم شفیق مدیر عامل مجموعه «سوییچ» در بخشی از سخنرانی پایان سال خود از راز رشد مداوم مجموعه گفت و تصریح کرد: این پیشرفت مرهون اعتماد کاربران به خدمات با کیفیت سوییچ است. اعتماد کاربران عامل رشد مداوم سوییچ در این بازار چالشی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت، خاطر نشان کرد: هدف ما کسب سهم حداکثری از بازار معاملات خودروی دست دوم است. شفیق در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ماموریت‌های هر بخش مجموعه در راستای تحقق این هدف پرداخت.

بنا بر این گزارش، در بخش دیگری از این مراسم، استراتژی شرکت برای سال آینده ابلاغ شد و ماموریت‌های اصلی شرکت و مصادیق آن به جزء بررسی شد و درباره بندهای مختلف آن، نیروهای متخصص شرکت گفت‌وگو کردند، چراکه شرکت سوییچ در سال آینده قصد دارد با تاکید بر حفظ و نگهداری از اعتماد بدست آماده کاربران، تلاش خود را در راستای توسعه خدمات و بهبود کیفیت این خدمات معطوف سازد تا رضایت حداکثری کاربران را بدست آورد.

اعتماد کاربران، عامل رشد پیوسته سوییچ در بازار چالشی خودرو است

آنطور که در مراسم یادشده تاکید شد،‌ استراتژی این شرکت خیز برای کسب سهم حداکثری بازار است که بصورت شفاف در ماموریت ها این موضوع به چشم می‌خورد و آنچه که برنامه ریزی این شرکت نشان می‌داد، سوییچ برای تبدیل به بازیگر عمده این بازار،‌ راهکارهای عملی و برنامه های جزء به جزء تهیه و تعریف کرده است.

مراسم اختتامیه نیز شامل چند بخش بود. ابتدا اقدامات انجام شده به منظور تاب‌آوری و رشد در این بازار چالشی تحلیل شد و از فعالیت‌های خالصانه و خدمات صادقانه پرسنل تقدیر به عمل آمد.

در پایان، خدمات جدیدی که به صورت آزاد به بازار ارائه خواهد شد،‌مورد بررسی قرار گرفت که این خدمات شامل کارشناسی خودرو 209 نقطه، مشاوره حقوقی و مشاوره معامله و مشاوره خودرو می‌شود.