۰ نفر

گزارش میدانی بازار خودرو؛

رکود با طعم ثبات قیمتی / قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای به ۳۶۵ میلیون تومان رسید

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبر: 621283
رکود با طعم ثبات قیمتی /  قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای به ۳۶۵ میلیون تومان رسید

مدت هاست که جدول قیمت خودرو ها تغییرات عمده ای به خود نمی بیند و علی رغم امیدها و وعده های وزیر صمت مبنی بر کاهش قیمت، همچنان تغییر محسوسی در بازار شاهد نیستیم و بازی الاکلنگی قیمت ها همچنان ادامه دارد.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ گزارشات میدانی از بازار نشان می دهد که همچنان با رکود سنگینی مواجه هستیم و این رکود نه تنها منجر به کاهش قیمت ها نشده بلکه در برخی مدل ها شاهد افزایش قیمت بودیم.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، دیروز با افزایش یک میلیون تومانی مواجه شده بود، امروز هم ۳ میلیون گران شد و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. در مدل با سقف فلزی نیز قیمت ها ثابت ماند و این خودرو ۳۴۵ میلیون تومان معامله شد.

۲۰۶ تیپ دو همچنان با ثبات بوده و با همان قیمت ۲۶۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که دیروز ۳ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود، امروز همان ۳۲۲ تومان دیروز معامله شد. این خودرو در نسخه فول آپشن هم چند وقتی است ثبات قیمتی را شاهد بوده و به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس LX نیز پس از افزایش دو میلیونی در این هفته چند روزی است که ثبات قیمتی دارد و به همان قیمت ۳۲۸ میلیون تومانی ارزش گذاری شده است و در مدل ساده نیز همانند دیروز بدون تغییر با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان معامله می شود.

سمندEF۷ که دوشنبه یک میلیون تومان گران شده بود امروز را بدون تغییر سپری کرد و همان ۲۸۲ میلیون تومان دیروز معامله شد.

دنا معمولی نیز که دیروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت همراه بود امروز تغییری در قیمت نداشت و همان ۳۵۶ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

پراید ۱۱۱ نیز همچنان خیال پایین آمدن ندارد با همان افزایش ۱ میلیونی شنبه به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۳۱ تولید ۱۳۹۹ امروز هم بدون تغییر قیمت همانند هفته گذشته، ۱۷۰ میلیون تومان معامله شد.

ساینا که شنبه کاهش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرده بود یکشنبه هم یک میلیون تومان کاهش یافته بود، امروز هم مانند دیروز ثبات قیمتی داشت و ۱۹۰ میلیون تومان معامله شد.