۰ نفر

جنسیس سال ۲۰۲۳ رونمایی شد

۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۴۲
کد خبر: 612132
جنسیس سال ۲۰۲۳ رونمایی شد

جنسیس می‌گوید پیشرانه ۳.۵ لیتری V-۶ توئین توربو این برند به عنوان پیشرانه استاندارد در زیر کاپوت قرار خواهد گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سدان G۹۰ جزو لوکس‌ترین خودروهای جنسیس به شمار می آید. این خودرو اکنون قرار است برای سال ۲۰۲۳ بازطراحی شود؛  طراحی بیرونی این خودرو از سدان G۸۰ و GV۸۰ SUV الهام گرفته شده است.

جنسیس می‌گوید پیشرانه ۳.۵ لیتری V-۶ توئین توربو این برند به عنوان پیشرانه استاندارد در زیر کاپوت قرار خواهد گرفت. به جای موتور ۵.۰ لیتری V-۸ که موتور ارتقا یافته در مدل ۲۰۲۲ است، احتمالا جنسیس در عوض یک مدل تمام الکتریکی با دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری عظیم ارائه می‌دهد.

فضای داخلی G۹۰ با انبوهی از ویژگی‌ها، از جمله پخش‌کننده عطر، درب‌های برقی، تصفیه‌کننده هوا و محفظه استریلیزاسیون UV ، به گونه‌ای طراحی شده است که هر سرنشینی را جذب خود می کند.

جنسیس2 (1)

G۹۰ برای سال ۲۰۲۳ تغییرات چشمگیری داشته که نشان می دهد این خودرو اکنون مدرن تر از قبل شده است؛ احتمالا قیمت این خودرو با  آئودی A۸، بی ام و سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس یعنی قیمتی حدود ۸۰ هزار دلار یکسان خواهد بود.

جنسیس3 (1)  

همه مدل‌های G۹۰، ۲۰۲۳ به‌صورت استاندارد با موتور ۳.۵ لیتری V-۶ توئین توربو که در سایر مدل‌های جنسیس وجود دارد، عرضه می‌شوند. یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته نیز به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است و ما انتظار داریم که هر دو سیستم چهار چرخ متحرک و عقب ارائه شوند. این موتور ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و باید شتاب سریعی ارائه دهد.

جنسیس4 (1)  

سیستم تعلیق بادی در دسترس خواهد بود، همچنین انتظار می‌رود که یک خودرو الکتریکی که احتمالاً هم نام Electrified G۹۰ باشد معرفی شود اما جنسیس هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آن خودرو منتشر نکرده است.

جنسیس5 (1)  

مانند نمای بیرونی، کابین G۹۰ نیز برای سال ۲۰۲۳ با طراحی جدید و مواد با کیفیت، به نظر می رسد؛ فضای سرنشین به احتمال زیاد در صندلی‌های جلو و عقب سخاوتمندانه خواهد بود و جنسیس چندین ویژگی را در خود جای داده است که قصد دارد تجربه لوکس را تا حدی ارتقا دهد، به عنوان مثال، پخش‌کننده عطر داخل هواپیما و سیستم بهداشت ضد میکروبی که هم هوا و هم وسایلی را که به داخل خودرو آورده می‌شوند مانند گوشی‌های هوشمند تمیز می‌کند،  البته امکاناتی مانند ماساژور صندلی‌ها و سیستم استریوی درجه یک نیز در آن گنجانده خواهد شد.