۰ نفر

تصاویری از جدیدترین خودروی آئودی

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰
کد خبر: 611106
تصاویری از جدیدترین خودروی آئودی

آئودی A ۵ مدل ۲۰۲۲ عملکردی را از مجموعه موتور‌های قوی و هندلینگ اسپرت از خود نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،  آئودی A۵ یکی از بهترین خودرو‌های کوچک لوکس است؛ بیشتر جذابیت آن در تنظیمات فراوان آن نهفته است: سه سبک بدنه وجود دارد، یک هاچ بک چهار در، یک کوپه دو در و یک کابریت و چهار موتور انتخابی، که دو مورد از آن‌ها برای S۵ با عملکرد خوب است.

آئودی A ۵، ۲۰۲۲ در ۲ نسخه کوپه و کابریولت کانورتیبل عرضه می‌شوند که هر دو مدل بدنه A ۵ پیچیده، مجلل و ورزشی هستند و آن‌ها را به انتخابی برای خریداران لوکس که از رانندگی نیز لذت می‌برند تبدیل می‌کند.

کوپه و کانورتیبل هر دو از یک توربوشارژ ۴ سیلندر ۲۶۱ اسب بخاری جفت شده با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد استفاده می‌کنند. کسانی که به دنبال فضای بیشتری هستند باید به آئودی S۵  یا شاید ب ام و ۴۴۰i فکر کنند، اما اکثر رانندگان متوجه می‌شوند که پیشرانه A۵، ۲۰۲۲ حتی برای رانندگی با روحیه بسیار قوی است.

آئودی3

طراحی جدید چرخ ۱۹ اینچی با تایر‌های تمام فصل موجود است؛ مدل‌های کوپه S-line یک سیستم تعلیق اسپرت و همچنین روکش چرمی و مایکرو جی را اضافه می‌کنند. بسته جدید Black Optic Plus در مدل‌های S-line نیز موجود است و شامل تزئینات بیرونی مشکی، جلوپنجره مشکی مات و کالیپر‌های ترمز قرمز است.

آئودی5

 تریم میان‌رده Premium Plus بهترین تعادل بین ویژگی‌ها و قیمت را برقرار کرده است. این خودرو دارای امکانات خوبی مانند صفحه نمایش دیجیتال ، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای و پد شارژ بی سیم است.

آئودی2

A۵، ۲۰۲۲  از موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با تنظیمات هیبریدی ۱۲ ولتی جدید استفاده می کند؛ تنها در ۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. کابین A۵ شیک، مدرن و خوش ساخت، حداقل برای سرنشینان جلو راحت است.

آئودی4

 چهار انتخاب برای موتور جداگانه برای A۵ وجود دارد، آن‌ها از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار هستند. بصورت استاندارد یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۲۰۱ اسب بخاری موجود است که تنها در Sportback یافت می‌شود. انتخاب دیگر برای مدل‌های A۵ یک توربو چهار سیلندر با قدرت ۲۶۱ اسب بخار است که در Sportback بصورت اپشنال ارائه شده است و در کوپه و کروک بصورت استاندارد است.