۰ نفر

کراس اوور جدید هیوندا + عکس

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲
کد خبر: 608229
کراس اوور جدید هیوندا + عکس

این خودرو با فضای داخلی بزرگ و پیشرانه‌ کم مصرف، به یکی از جمع و جورترین کراس اوورها تبدیل شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، نسل جدید شاسی بلند هوندا CR-V مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد؛ این شاسی بلند برای اولین بار با مدل ۲۰۱۵ وارد بازار ایران شد و از آن پس فیس لیفت‌های آن در بازار خودنمایی کرد.

این خودرو با فضای داخلی بزرگ و پیشرانه‌ کم مصرف، به یکی از جمع و جورترین کراس اوورها تبدیل شده است. هوندا لزوماً رانندگی سرگرم کننده‌ای را ارائه نمی دهد، نه موتور گازی استاندارد توربوشارژ و نه مدل هیبریدی آن، سرعت بالایی ندارند، اما بدون هیچ صدایی حرکت می کند و این نقطه قوت این خودرو به شمار می آید.

به دلیل کم مصرف بودن سوخت، سفر‌های جاده‌ای نیز نسبت به بسیاری از SUV‌های دیگر به شارژ کمتری نیاز دارند. مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی فعال استاندارد و گزینه‌های فنی به آن کمک می‌کند تا با رقبای جدیدتر رقابت کند.

  

01

هیچ تغییری در خط تولید CR-V برای مدل سال ۲۰۲۲ وجود ندارد. در کنار طراحی تمیزتر و پتانسیل برای ردیف سوم، CR-V بعدی احتمالاً یک پیشرانه فقط بنزینی و هیبریدی ارائه خواهد کرد،  یک مدل تمام الکتریکی نیز می‌تواند حضور داشته باشد.

02

   EX Hybrid یا همان CR-V ، دارای ویژگی‌های استانداردی از جمله نظارت بر نقاط کور، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی و صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی با Apple CarPlay و Android Auto است، مصرف سوخت نیز نسبت به مدل بنزینی بهینه است.

03

 اولین موتور توربوشارژ هوندا با یک موتور ۱.۵ لیتری ارائه می شود که ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارد که آن را با یکی از بهترین گیربکس‌های اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) متصل کرده است.

04

 CR-V هیبریدی از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که ترکیبی از آن‌ها ۲۱۲ اسب بخار قدرت دارند. فضای داخلی جادار است و از مواد با کیفیت پوشانده شده است.