۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۰۷
کد خبر: 607393
ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات

ایران خودرو لیست قیمت محصولات خود در بهمن ماه امسال را منتشر کرد که بر این اساس محصولات این خودروساز به طور میانگین افزایش قیمت ۱.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ایران خودرو قیمت محصولات خود در بهمن را منتشر کرد؛ بر اساس قیمت‌های اعلامی دنا پلاس توربو شارژ بیش ترین افزایش قیمت را ثبت کرد؛ قیمت این خودرو  به بیش از ۳۴۵ میلیون تومان رسید. این در حالی است که در بازار این خودرو ۴۷۸ میلیون تومان قیمت خورده است. تارا اتوماتیک نیز در این ماه بدون افزایش قیمت بود و در حالی قیمت آن برابر با ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شد که در بازار آزاد ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود؛ یعنی تفاوت قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی! نمودار زیر قیمت محبوب ترین محصولات ایران خودرو در دی و بهمن ماه نشان می دهد:

1

در میان محصولات ایران خودرو، دناپلاس توربو شارژ با ۲.۷ درصد بیش ترین افزایش قیمت را ثبت کرد و در نقطه مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تارا اتوماتیک، تغییر قیمتی نداشتند. به طور میانگین، محصولات ایران خودرو در بهمن ماه افزایش قیمت ۱.۳ درصدی را ثبت کرد. نمودار زیر تغییر قیمت محبوب ترین محصولات ایران خودرو را در بهمن ماه نشان می‌دهد:

2