۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

پرطرفدارترین مدل پژو در بازار چند؟ (بهمن ۱۴۰۰)

۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۳۰
کد خبر: 605007
پرطرفدارترین مدل پژو در بازار چند؟ (بهمن ۱۴۰۰)

قیمت پژو ۲۰۶ جزو مهمترین شاخصه های بازار خودرو کشور به حساب می‌آید و مشتریانی که قصد خرید یک هاچبک خانوادگی کم‌استهلاک را دارند، بسیار به این خودرو و قیمت آن در بازار توجه نشان می‌دهند. طراحی ظاهری دلچسب به علاوه عملکرد فنی و شتاب متعادل در نمونه ‎های ۱.۶ لیتری، از جمله دلایل فروش بالای این خودرو کوچک فرانسوی در ایران به حساب می ‎آیند. اگر می‌خواهید قیمت روز پژو ۲۰۶ را بدانید، پس ادامه این خبر را از دست ندهید.

اقتصادآنلاین-محسن بهرامی؛ قیمت پژو ۲۰۶ شامل انواع مدل‌های موجود این خودرو در بازار ایران، طی روز شنبه ۹ بهمن ماه کمی نوسان کرده و خصوصا قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود چهار دهم درصد نسبت به اواخر هفته قبل رشد داشته است.  در عین حال قیمت ۲۰۶ تیپ پنج و ۲۰۶ وی۸ صندوقدار تقریبا ثابت مانده است. در مجموع به نظر می‌رسد که حداقل تا پیش از مشخص شدن قیمت ارز در بازار و به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات سیاسی جهت رفع تحریم‌ها، قیمت این محصول ایران خودرو و همچنین دیگر تولیدات داخلی یا خارجی، فعلا در همین سطوح باقی بماند و نوسانات جزیی را تجربه کند.

جهت اطلاع بیشتر باید به آگاهی برسانیم که پژو ۲۰۶ محصول سال ۱۹۹۸ میلادی است که حدود ۲۱ سال قبل وارد بازار ایران شد. با وجود قدمت بالا، پژو ۲۰۶ هنوز هم یکی از محبوبترین تولیدات داخلی به حساب می‌آید و مدل‌های مختلف این خودرو شامل پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ توسط ایران خودرو تولید می‌شوند که البته پژو ۲۰۶ تیپ پنج فعلا با مدل ۱۴۰۰ در بازار حاضر نشده و احتمالا قرار است جای خود را به سایر تولیدات بدهد.

در ادامه این خبر، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲۰۶ تیپ ۵، ۲۰۶ صندوقدار v۸ و... به اطلاع شما خواهد رسید. لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات بازار، احتمال تغییر قیمت‌ها نسبت به ارقام مندرج در جدول وجود دارد.

قیمت انواع پژو ۲۰۶ – بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۹۹

صفر کیلومتر

۲۵۸ میلیون

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۶۸ میلیون

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۳۳ میلیون

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه ای

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۲۳ میلیون

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل وی۸

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۳۳ میلیون

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل وی۸

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۱۵ میلیون

منبع قیمت: باما