۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

قیمت پراید چند؟ (بهمن ۱۴۰۰)

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲
کد خبر: 602969
قیمت پراید چند؟ (بهمن ۱۴۰۰)

در این مطلب قیمت پراید صفر و کارکرده شامل قیمت انواع تیپ‎های این خودروی اقتصادی و پرفروش را در روز یکشنبه سه بهمن ۱۴۰۰ به اطلاع می‌رسانیم. پس اگر علاقه‌مند هستید بدانید قیمت پراید در بازار چند است، لطفا ادامه خبر را از دست ندهید.

اقتصاد آنلاین – محسن بهرامی؛ قیمت پراید خصوصا قیمت پراید ۱۱۱ هاچبک با وجود آن که دیگر تولید نمی‌شود، ولی همچنان یکی از مورد توجه ترین معیارهای بازار خودرو ایران به شمار می‌رود و در حال حاضر معادل ۱۸۵ میلیون تومان است که کاهش چندانی نسبت به هفته قبل را نشان نمی‌دهد. البته برخی منابع قیمت این خودرو را پایین‌تر هم اعلام کرده‌اند که به دلیل نامعتبر بودن، از ذکر آن خودداری می‌کنیم.

 سایپا ۱۵۱ یا همان پراید وانت نیز که همچنان تولید می‌شود، در گرانترین مدل خود یعنی سایپا ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰، به قیمتی حدود ۱۸۱ میلیون تومان رسیده که آن هم نوسانی نسبت به هفته قبل نشان نمی‌دهد. سایپا ۱۳۱ مدل ۹۹ و سایپا ۱۳۲ مدل ۹۸ نیز به ترتیب قیمتی در حدود ۱۷۰ و ۱۶۰ میلیون تومان را در روز یکشنبه سه بهمن ۱۴۰۰ ثبت کرده‌اند که نشان از ثابت ماندن قیمت آنها نسبت به یکشنبه هفته قبل دارد.

در ادامه با مطالعه جدول زیر می‌توانید از قیمت پراید صفر یا برخی مدل‌های کارکرده این خودرو باخبر شوید. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط خاص بازار، امکان نوسان و تغییر قیمت‌ها همواره وجود دارد.

 

قیمت روز پراید در بازار – بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد (کیلومتر)

قیمت (تومان)

پراید ۱۱۱ SE

۱۳۹۹

صفر

۱۸۵ میلیون

پراید وانت ۱۵۱ SE

۱۳۹۹

صفر

۱۶۲ میلیون

پراید وانت ۱۵۱ SE

۱۴۰۰

صفر

۱۶۷ میلیون

پراید ۱۳۲ SE

۱۳۹۸

صفر

۱۶۰ میلیون

پراید ۱۳۱ SE

۱۳۹۹

صفر

۱۷۰ میلیون

پراید وانت ۱۵۱ پلاس

۱۴۰۰

صفر

۱۸۱ میلیون

پراید ۱۳۱ SE

۱۳۹۶

۹۸ هزار

۱۳۰ میلیون

پراید ۱۳۱ SE - دوگانه

۱۳۹۵

۱۱۸ هزار

۱۲۷ میلیون

پراید ۱۱۱ SE

۱۳۹۶

۹۸ هزار

۱۴۳ میلیون

پراید ۱۳۲ SE

۱۳۹۴

۱۳۷ هزار

۱۱۴ میلیون

پراید ۱۱۱ SE

۱۳۹۸

۵۸ هزار

۱۵۸ میلیون

منبع قیمت: باما