۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت پژو پارس در بازار چند؟ (دی ماه)

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 600720
قیمت پژو پارس در بازار چند؟ (دی ماه)

قیمت پژو پارس در روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ شرایط نسبتا باثباتی را سپری می‌کند و نوسان قابل توجهی در نمودار قیمت این سدان پرفروش ایران خودرو دیده نمی‌شود. به هر صورت اگر خواهان دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، بهتر است ادامه خبر را مطالعه کنید؛ زیرا در این مطلب، قیمت روز انواع پژو پارس در تاریخ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهد رسید.

قیمت پژو پارس یا پژو پرشیا در روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ وضعیت نسبتا باثباتی دارد و به استثنای پارس LX که کاهش حدودا نیم تا یک درصدی را نسبت به روز قبل تجربه کرده است، باقی مدل‌ها روز باثباتی را سپری کرده‌اند.

بر این اساس قیمت پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۸ در روز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ معادل ۴۰۰ میلیون برآورد شده که حکایت از عدم نوسان نسبت به هفته گذشته دارد؛ قیمت پارس اتوماتیک مدل ۹۹ هم در مدت مشابه به ۴۲۰ میلیون رسیده که گواه کاهش پنج میلیونی نسبت به هفته قبل است. سایر مدل‌های پژو پرشیا هم تغییر قیمت قابل ذکری در مقایسه با روز قبل نداشته‌اند. امیدواریم با روند مثبتی که بازار ارز طی این روزها با آن مواجه بوده است، به تدریج شاهد کاهش حباب و واقعی شدن قیمت خودرو به ویژه قیمت پژو پارس در بازار باشیم.

جهت اطلاع باید عرض کنیم که پژو پارس یا پرشیا حدود ۲۱ سال قبل به عنوان نمونه فیس لیفت و البته لوکس پژو ۴۰۵ روانه بازار شد و اکنون دارای نسخه‌های متعددی است که قیمت‌های متفاوتی دارد. از جمله نسخه‌های پژو پارس که هنوز روی خط تولید قرار دارند، باید به پژو پارس سال (ساده) با موتور هشت سوپاپ ۱۸۰۰ xu7، پارس tu5 یا LX مجهز به موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ و پارس اتوماتیک با پیشرانه tu5 و گیربکس چهار دنده خودکار، اشاره کرد.

در این میان پژو پارس ساده ارزان‌ترین عضو خانواده پرشیا محسوب می‌شود و آخرین قیمت مدل ۱۴۰۰ آن در بازار برابر ۲۷۵ میلیون تومان اعلام شده است. پژو پارس اتوماتیک هم لوکس‌ترین نسخه این خانواده بوده و همانطور که اشاره شد، قیمت مدل ۹۹ آن هم اکنون برابر ۴۲۰ میلیون تومان ارزیابی می‌شود.

جدول زیر قیمت انواع پژو پارس طی روز ۲۷ دی ۱۴۰۰ را به آگاهی می‌رساند. لازم به تاکید است که گرچه قیمت‌های مندرج در جدول به وسیله کارشناسان و از منابع معتبر جمع‌آوری شده‌اند، اما به دلیل شرایط خاص بازار احتمال نوسان قیمت‌ها همواره وجود خواهد داشت.

جدول قیمت پژو پارس در بازار (27 دی 1400)

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو پارس سال بنزینی

1400

صفر کیلومتر

275 میلیون

پژو پارس ساده

1399

صفر کیلومتر

263 میلیون

پژو پارس دوگانه سوز

1400

صفر کیلومتر

350 میلیون

پژو پارس LX رینگ آلومینیومی

1399

صفر کیلومتر

322 میلیون

پژو پارس LX

1400

صفر کیلومتر

337 میلیون

پژو پارس اتوماتیک

1399

صفر کیلومتر

420 میلیون

پژو پارس اتوماتیک

1398

صفر کیلومتر

400 میلیون

منبع قیمت: باما