۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (دی ماه ۱۴۰۰)

۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰
کد خبر: 600188
قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (دی ماه ۱۴۰۰)

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای یا پانوراما یکی از تولیدات نسبتا جدید ایران خودرو محسوب می‎شود که استقبال بالایی در بازار ایران از آن به عمل آمده و ما در این خبر به قیمت همه نسخه‌های آن اشاره خواهیم کرد. پس اگر تمایل دارید از قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (پانوراما) در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ اطلاع پیدا کنید، توجه شما را به ادامه این خبر جلب می‌کنیم.

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای مجهز به گیربکس اتومات در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ نسبت به روزهای قبل تقریبا ثابت مانده اما قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای حدود سه دهم تا نیم درصد در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته کاهش پیدا کرده است. بر این اساس قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ به عنوان گرانترین مدل در خانواده پژو ۲۰۷ ، تقریبا به ۵۵۷ میلیون تومان رسیده است که حدود ۱ میلیون کاهش در مقایسه با قیمت یکشنبه هفته قبل خود را نشان می‌دهد؛ قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده ای مدل ۱۴۰۰ هم در مقایسه با روزهای گذشته حدود ۳ میلیون کاهش پیدا کرده و شاخص قیمتش رقم ۳۷۷ میلیون تومان را ثبت کرده است.

لازم به ذکر است که پژو ۲۰۷ ایران خودرو از موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ tu5 قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر دریافت می‌کند. یک گیربکس ۵ دنده دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک هم وظیفه انتقال قدرت به سمت چرخ‌ها را بر عهده دارد. باید اشاره کنیم که پژو ۲۰۷i در اصل نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۶ تیپ پنج بوده و این دو هاچ‌بک فرانسوی از نظر فنی تقریبا مشابه هم هستند. در ضمن ۲۰۷ موجود در ایران با نمونه حاضر در بازار اروپا با همین نام (پژو ۲۰۷) متفاوت است و این دو خودرو فرانسوی محصولاتی متمایز از هم به شمار می‌روند.

در ادامه قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه به اطلاع شما رسیده است که البته باید نوسانات لحظه‌ای بازار و تغییر احتمالی قیمت‌ها نسبت به ارقام جدول را هم مورد توجه داشته باشید.

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) / دی ماه ۱۴۰۰
نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۷۷ میلیون
پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۶۶ میلیون
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۵۵۷ میلیون
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۵۲۷ میلیون
پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما
۱۴۰۰
صفر
۲۳۳ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان (قیمت کارخانه)
منبع قیمت: باما