۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

قیمت محصولات سایپا / تیبا ارزان شد

۲ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۱۸
کد خبر: 592596
قیمت محصولات سایپا / تیبا ارزان شد

قیمت محصولات سایپا در روز پنج شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ تقریبا ثابت مانده اما نوسانات منفی در نمودار قیمت خانواده تیبا دیده می‌شود. این ثبات شکننده و کاهش جزیی قیمت‌ها را می‌توان به آرامش نسبی بازار ارز و برخی برنامه های وزارت صمت در حوزه خودرو نسبت داد. در این مطلب قیمت روز محصولات سایپا شامل پراید، تیبا و... را به آگاهی شما خواهیم رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت محصولات سایپا که در یکی دو هفته اخیر روند صعودی به خود گرفته بود، حالا تا حدی تثبیت شده و حتی قیمت خانواده تیبا طی روز پنج شنبه دو دی کاهشی گزارش شده است. 

در حال حاضر قیمت پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ در رقم ۱۸۵ میلیون تثبیت شده و قیمت تیبا صندوق دار sx بنزینی مدل ۱۴۰۰ نیز در حدود ۱۷۸ میلیون تومان است که معادل ۱.۱۲ درصد نسبت به روز گذشته کاهش داشته است. قیمت ساینا EX ۱۴۰۰ هم در رقم ۱۹۱ میلیون تومان فعلا درجا می‌زند اما نسخه پلاس این خودرو با حدود نیم درصد رشد مثبت، قله ۲۱۱ میلیون را فتح کرده است. کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز به عنوان گرانترین محصول اقتصادی سایپا در مرز ۲۸۲ میلیون تومان ایستاده و همچون سایر هم‌قطاران خود منتظر نوسانات بازار ارز و سیاست‌های کلان اقتصادی است تا روند نزولی یا صعودی آتی خود را استارت بزند.

در جدول زیر قیمت محصولات سایپا اعم از قیمت پراید ، قیمت ساینا ، قیمت تیبا و قیمت کوییک را در روز پنج شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ به اطلاع شما رسانده‌ایم. لازم به ذکر است که با توجه به شرایط شکننده بازار، احتمال بروز تغییرات در ارقام مندرج در جدول زیر وجود خواهد داشت.

قیمت روز محصولات سایپا (دو دی ۱۴۰۰)

نوع خودرو

سال ساخت

کارکرد

قیمت (تومان)

پراید ۱۱۱ هاچبک SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۸۵میلیون

پراید ۱۳۱ SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۶۴میلیون

تیبا هاچبک EX (رینگ فولادی)

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۳میلیون

تیبا هاچبک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۹میلیون

تیبا صندوقدار SX بنزینی

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۷۸میلیون

تیبا صندوقدار پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۰میلیون

ساینا EX دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۱میلیون

ساینا پلاس دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۱۱میلیون

ساینا S دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۰۳میلیون

کوییک اتوماتیک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۸۲ میلیون

کوییک دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۷ میلیون

کوییک دنده ای R

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۰۴ میلیون

منبع قیمت: باما