۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ( ۲۸ آذر ماه)

۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰
کد خبر: 591374
قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ( ۲۸ آذر ماه)

پژو ۲۰۷ در بازار بسته ایران به نماد یک خودرو لوکس اقتصادی تبدیل شده است و زوج های جوان یا خانواده‌های کم جمعیت خواهان اصلی این ماشین فرانسوی هستند. این خودرو در حال حاضر با سقف پانوراما نیز عرضه می‌شود و ما در این خبر قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای یا همان پانوراما را به اطلاع شما خواهیم رساند.

اقتصاد آنلاین - محسن بهرامی؛ قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای در روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ شرایط نسبتا آرامی را تجربه می‌کند و تلاطم شدیدی در نمودار قیمتی آن نسبت به چند روز گذشته دیده نمی‌شود. البته در این میان قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نوسانی بیش از نیم درصد نسبت به روز گذشته داشته و قیمتش به حوالی ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است.

جهت اطلاع بهتر است بدانید که پژو ۲۰۷i در اصل نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۶ (تیپ ۵) است و از لحاظ فنی مشابهت کامل بین این دو محصول ایران خودرو وجود دارد. پژو ۲۰۷ از موتور شانزده سوپاپ ۱۶۰۰ سی سی TU5 قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر دریافت می‌کند. این هاچ‌بک کوچک یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک را نیز مامور انتقال قدرت به سوی محور جلو کرده است.

در ادامه مطلب قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) را به صورت مدون و در قالب جدول به آگاهی شما می‌رسانیم. لازم است خاطرنشان کنیم که با توجه به نوسانات بازار، احتمال تغییر قیمت‌های مندرج در جدول وجود خواهد داشت.

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) - آذر ۱۴۰۰ماه

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه‌ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۷۱ میلیون

پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه‌ای

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۶۱ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۵۴۰ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۴۹۵ میلیون

منبع قیمت: باما