۰ نفر

رونمایی از پورشه ۹۱۱ توربو فیس لیفت ۲۰۲۳ + عکس

۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷
کد خبر: 590627
رونمایی از پورشه ۹۱۱ توربو فیس لیفت ۲۰۲۳ + عکس

خودروی پورشه ۹۱۱ توربو فیس لیفت مدل ۲۰۲۳ برای اولین بار توسط عکاسان شکار شد.

به گزارش موتور وان، به تازگی تصاویری از خودروی پورشه ۹۱۱ توربو توسط عکاسان خبری گرفته شده است که در نگاه اول یک خودروی معمولی را نشان می‌دهد. با این حال، نگاهی دقیق‌تر نشان می‌دهد که تغییراتی در طراحی این ابرخودرو وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، توجه اولیه بر روی قسمت جلو است. پورشه علاقه‌مند به استفاده از نوار سیاه بر روی نمونه‌های اولیه مشکی برای پنهان کردن جزئیات است. در مرکز خودرو نیز، ممکن است تغییراتی برای سیستم‌های رادار درون‌برد در دسترس باشد.

3

هیچ تفاوتی در کناره‌ها یا عقب ماشین دیده نمی‌شود، اگرچه نوار مشکی بیشتری درست در زیر نوار چراغ عقب مرکزی در وسط قابل مشاهده است که احتمالا چیزی را از ما پنهان می‌کند و این امکان وجود دارد که چراغ عقب دچار تغییراتی شود.

پورشه1

تصاویر همچنین نگاهی اجمالی به داخل این خودروی آزمایشی ۹۱۱ دارد، جایی که شاهد یک داشبورد و کنسول وسط آشنا هستیم. چیزی که دیده نمی‌شود خوشه ابزار است که پوشیده است و این نشان می‌دهد که ۹۱۱ ، چیزی تازه و مدرن را همراه با خود خواهد داشت.

البته در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد ارتقای پیشرانه و ... نداریم. از آنجا که این اولین مشاهده این خودرو فیس لیفت شده است، هنوز زمان زیادی وجود دارد تا اطلاعات بیشتری درباره این خودرو منتشر شود.