۰ نفر

قیمت و خرید جک S5؛ این چینی محبوب

۶ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۸
کد خبر: 584587
قیمت و خرید جک S5؛ این چینی محبوب

به گزارش اقتصادآنلاین، از سال 1394 بود که خودروی جک S5 در ایران شهرت پیدا کرد و به‌سرعت توانست طرفداران زیادی برای خود دست‌وپا کند. البته زمانی‌که مدل دنده اتوماتیک آن در سال‌های بعد، از سوی کرمان موتور عرضه شد، خرید جک s5 رونق بیشتری پیدا کرد. اگرچه قیمت دنده اتوماتیک این خودرو، بیش‌از مدل دنده معمولی آن بود، اما با این همه نسخه جدید، توانست محبوبیت بیشتری داشته باشد.

جک اس 5، یک خودروی چینی در کلاس خودروهای میان‌رده با مشخصات فنی عالی محسوب می‌شود که میزان قابل‌توجهی از انتظارات مشتریان خودروهای خارجی گران‌قیمت را با نرخی ارزان‌تر، مرتفع می‌سازد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این خودرو بیشتر بدانیم.

مشخصات خودرو جک S5

در طراحی بدنه خودروی جک S5، خطوط حجیم به شکلی قابل‌توجه، باعث شده‌اند که این خودرو لوکس و باابهت به چشم بیاید. همین‌طور استفاده از ورق‌های باکیفیت در ساخت بدنه، این خودرو را به یک زیبای چینی مقاوم و محکم تبدیل کرده است.

با خرید جک S5، خودرویی در اختیار خواهید داشت که کابین جادار و صندلی‌های بزرگ و راحتی دارد. از این‌روی معمولا کارشناسان فروش خودرو، جک اس 5 را برای خانواده‌ها توصیه می‌کنند.

مشخصات فنی خودرو جک S5

این خودروی کراس‌اوور چینی دارای پیشرانه 2000 سی سی با 4 سیلندر توربوشارژ است که 174 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور را همراه دارد. گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه نیز قدرت را به چرخ‌های جلو رسانده و باعث می‌شود که بتوانیم S5 را یک خودروی قوی و سرحال بدانیم.

جک s5، سرعت صفر تا 100 را ظرف مدت 11.5 ثانیه پر می‌کند و این برای خودرویی با این ابعاد و وزن 1545 گرمی، یک رکورد مناسب و قابل‌توجه به‌نظر می‌آید. مصرف سوخت ترکیبی جک S5، معادل 7.7 لیتر بوده و حداکثر سرعت آن نیز به 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

98

تجهیزات رفاهی خودرو جک S5

با در نظر گرفتن مشخصات فنی و ظاهری و همین‌طور تجهیزات رفاهی این کراس‌اوور چینی، اگر نگاهی به ردیف قیمت جک s5 بیندازید، آن را مقرون‌به صرفه و منصفانه خواهید یافت.

ازجمله امکانات رفاهی و تجهیزات این خودرو، می‌توان به چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور، چراغ ترمز سوم، چراغ‌های اتوماتیک، چراغ بدرقه تا درب منزل و... اشاره کرد. صندلی راننده، به‌صورت برقی تنظیم شده و دارای حافظه تنظیم صندلی است. همین‌طور صندلی جلو دارای گرم‌کن است که در بسیاری از مواقع کارایی خاصی خواهد داشت.

در بخش مالتی مدیا، باید گفت که این خودرو به یک صفحه نمایش 9 اینچی با پخش USB مجهز است. آینه‌های جانبی برقی بوده و باز و بسته شدن آن‌ها، اتوماتیک انجام می‌شود. همین‌طور آینه‌ها دارای گرمکن است و هنگام بارش برف و باران، دید راننده کاهش نخواهد یافت. شیشه‌های جلو و عقب نیز همگی به بالابر برقی مجهز هستند. سانروف نیز از جمله تجهیزاتی است که در این خودرو، خریداران را راضی می‌کند.

ازجمله دیگر امکانات رفاهی که با خرید جک اس 5، تجربه خواهید کرد؛ می‌توان به قابلیت تنظیم کردن غربیلک فرمان، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، پوشش چرمی فرمان، دیمر و... اشاره کرد. چهار کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو و نیز دو کیسه هوای جانبی سیستم ایستایی در سربالایی، ایستایی در سرپایینی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، سیستم ضدسرقت، قفل ایمنی کودک، سیستم کنترل فشار باد تایرها و... نیز در شمار تجهیزات ایمنی این خودرو قرار می‌گیرند.

ترمزهای ABS این خودرو که آن‌ها را ترمزهای ضدقفل می‌شناسیم، رانندگی ایمن‌تری را نوید می‌دهند. همین‌طور سیستم ترمز با پایداری الکترونیکی و ترمز هیدرولیکی نیز جک اس 5 را همراهی می‌کنند.

نکته: خودروی جک s5 دارای 5 ستاره ایمنی از سوی موسسه بین المللی CNCAP بوده و می‌توان به لحاظ ایمنی، این خودرو را بسیار ممتاز دانست.

قیمت جک S5

قیمت جک S5 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت S5 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و ... در قیمت ماشین S5 تاثیرگذارند. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو جک S5 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

قیمت این خودرو در بازار فعلی بیش از 600 میلیون تومان است. البته که برای دیدن آخرین قیمت جک s5، وارد صفحه https://www.hamrah-mechanic.com/carprice/jac/s5kermanmotor/ شوید؛ و قیمت جک اس 5 را در تمام سال‌ها مشاهده کنید.

78

گفتنی است که با توجه به امکانات و تجهیزات رفاهی، قیمت جک اس 5 معقول و توجیه‌پذیر به‌نظر می‌آید. اگر به‌دنبال یک خودروی لوکس و در عین‌حال با تجهیزات مناسب و قیمت تعدیل شده هستید، این کراس‌اوور قدرتمند چینی، یک گزینه عالی برای شما به‌حساب خواهد آمد.

سخن پایانی

با خرید جک s5، خودرویی لوکس و باکیفیت در اختیار خواهید داشت که ایمنی و لذت رانندگی را یک‌جا تجربه کنید. اگر به‌دنبال خودرویی با سطح ایمنی بالا و تجهیزات مناسب برای سفرهای خانوادگی و جمعی هستید، خرید جک S5 را به شما توصیه می‌کنیم.

برای مشاهده آگهی‌های خرید و فروش خودرو و خرید خودرو تضمین شده، و البته بهره‌مندی از تمام خدمات خرید و فروش خودرو، مشاوره خرید خودرو، کارشناسی خودرو و تخمین قیمت روز خودرو، همین الان وارد سایت همراه مکانیک به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com/ شوید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.