۰ نفر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛

امکان فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده سایپا فراهم شد

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱
کد خبر: 579274
امکان فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده سایپا فراهم شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برقراری امکان فک رهن اسناد خودروهای فاکتورشده سایپا خبر داد و گفت: مشتریان محصولات سایپا که در طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوری منتخب شده و خودروهای آنان فاکتور شده، پس از تسویه حساب می‌توانند نسبت به فک رهن اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدجواد سلیمانی افزود: این اقدام به‌دنبال تقاضای مشتریان محترم محصولات گروه خودروسازی سایپا و همچنین موافقت و صدور مجوز از سوی کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته و این امکان را در اختیار خریداران محصولات سایپا قرار می‌دهد تا پس از تسویه حساب نسبت به فک رهن اقدام کنند.

 

به گفته وی با اجرایی شدن این تصمیم، امکان خرید و فروش محصولات عرضه شده در طرح‌های قرعه‌کشی فراهم می‌شود و مالکان این خودروها می‌توانند نسبت به فروش آن در بازار اقدام کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: مقرر شده اسناد ترهین آن دسته از مشتریانی که در طرح‌های فروش فوق‌العاده و یا پیش‌فروش ثبت‌نام کرده‌اند، پس از تسویه حساب آزاد شود.

سلیمانی ادامه داد: مشتریان محصولات سایپا می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه با مراجعه به نمایندگی‌های ثبت‌نام کننده و یا وب‌سایت اینترنتی سایپا نسبت به ثبت درخواست و پرداخت وجه باقیمانده اقدام کنند.