۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام خودرو / چری تیگو ۵ IE مدیران خودرو

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 563688
ثبت نام خودرو / چری تیگو ۵ IE مدیران خودرو

آخرین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو عرضه نقدی و اقساطی کلیه محصولات چری و ام وی ام مونتاژ این شرکت را در بر می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۷۵۲ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان نسبت به ثبت نام و خرید نقدی تیگو ۵ آی ای مدل ۱۴۰۰ اقدام کنند.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو ( ثبت نام چری تیگو 5 IE)

شرکت مدیران خودرو به منظور ارائه روش‌های نوین فروش متناسب با توان مالی مشتریان، تصمیم به ارائه تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد سالیانه گرفته است. در این راستا متقاضیان خرید اقساطی چری تیگو ۵ می‌توانند حداکثر ۵۰ درصد قیمت این خودرو را از طریق تسهیلات با موعد بازپرداخت حداکثر ۶۰ماهه بپردازند. البته باید خاطرنشان کنیم که به منظور خرید اقساطی چری تیگو 5 IE مدل ۱۴۰۰ ابتدا لازم است که مبلغ ۳۷۶ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۵۰۰تومان به عنوان پیش‌پرداخت منعطف به حساب شرکت واریز شود و مابقی مبلغ به صورت تسهیلات در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که کلیه ثبت نام کنندگان چری تیگو ۵ پس از واریز وجه و انجام امور حقوقی، نهایتا ظرف مدت ۳۰ روز کاری اتومبیل خود را دریافت خواهند کرد.

مشخصات چری تیگو 5 ie

چری تیگو 5 IE دومین به‌روزرسانی این محصول مدیران خودرو محسوب می‌شود که البته از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نسبت به مدل اکسلنت پیدا نکرده اما در بخش‌هایی مثل تزیینات جدید کابین با چرم دورنگ، بهره‌مندی از نمایشگر ۱۰ اینچی عمودی، سامانه رهیاب،  سنسور پارک جلو، حسگر باران و  لوگولایت زیر درهای جلو، نسبت به تیگو ۵ اکسلنت تفاوت دارد.

چری تیگو 5 IE

این نسخه از تیگو 5 ie طی سال ۹۷ به بازار ما راه پیدا کرد و تاکنون نیز روی خط تولید مدیران خودرو حضور دارد. چری تیگو 5 ie نیروی مورد نیاز خود را با استفاده از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ به قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر تامین می‌کند و به منظور انتقال قدرت این پیشرانه، یک جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی با ۷ دنده شبیه سازی شده را به خدمت گرفته است.

شتاب صفر تا صد تیگو ۵ برابر ۱۲.۸ ثانیه ارزیابی شده و حداکثر تا ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت نیز می‌توان با این خودرو سرعت گرفت. همچنین میانگین مصرف سوخت چری تیگو 5 IE به ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت چیزی در حدود ۹ لیتر ارزیابی می‌شود. ضمنا باید خاطرنشان کنیم که چری تیگو ۵ برابر ۱۵۳۷ کیلوگرم وزن دارد و باک سوخت آن نیز ۵۵ لیتر بنزین درون خود جا می‌دهد. در بحث آپشن ها و امکانات رفاهی نیز تجهیزاتی نسبتا متقاعدکننده به شرح زیر در لیست امکانات این خودرو موجود است:

کروز کنترل، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سنسور باران و فشار باد تایر، اتولایت، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، ۴ کیسه هوا، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی برقی راننده شش حالته، گرمکن صندلی جلو، آینه‌های بغل تاشونده برقی با گرمکن، سانروف، حسگرهای پارک جلو و عقب، کنترل توقف در سربالایی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و....