۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام خودرو / چری آریزو ۶ مدیران خودرو

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۲
کد خبر: 563684
ثبت نام خودرو / چری آریزو ۶ مدیران خودرو

مشتریانی که متقاضی ثبت نام چری آریزو ۶ هستند، می‌توانند بر اساس آخرین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو به صورت نقدی و اقساطی نسبت به این مهم اقدام کنند.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو ثبت نام چری آریزو ۶

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این راستا مشتریان خرید نقدی چری آریزو ۶ لازم است مبلغ ۸۷۳میلیون و ۷۱۳هزار تومان بابت خرید نقدی این سدان نیمه لوکس پرداخت کنند و اتومبیل خود را حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز کاری از شرکت مدیران خودرو تحویل بگیرند.

 اما آن دسته از متقاضیانی که صرفا خواهان خرید اقساطی این محصول چینی هستند، بایست ابتدا مبلغ ۴۳۶میلیون و ۸۵۶هزار و ۵۰۰تومان را به عنوان پیش‌پرداخت منعطف به حساب شرکت واریز کنند و مابقی بهای این خودرو را به واسطه تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد و مهلت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه بپردازند. بر اساس تعهد شرکت نهایتا ظرف مدت ۳۰ روز کاری این خودرو به مشتری تحویل داده خواهد شد.

معرفی چری آریزو ۶

چری آریزو ۶ با نام اصلی آریزو GX نخستین مرتبه در سال 2018 میلادی از سوی گروه خودروسازی چری مورد رونمایی قرار گرفت. پس از آن شرکت مدیران خودرو در سال ۹۸ به منظور تکمیل سبد محصولات سدان خود، عزمش را جزم کرد تا آریزو جی ایکس را با نام آریزو ۶ در بازار ایران به فروش برساند. این سدان مونتاژی از لحاظ طراحی شباهت زیادی به چری آریزو ۵ دارد اما طراحی کابین آن کاملا متحول شده و به سبک خودروهای مدرن با نوعی طراحی آینده‌نگرانه ترسیم شده است.

چری آریزو 6

 چری آریزو ۶ به موتور مشابه چری تیگو ۷ مجهز شده است؛ بنابراین از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ خود توانی برابر با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. ضمنا گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر پیوسته یا سی وی تی با 9 دنده مصنوعی نیز عهده‌دار انتقال توان موتور به سوی چرخ‌های جلو شده است. علی‌رغم برخورداری از گیربکس سی وی تی، باید گفت که چری آریزو ۶ یکی از سدان‌های چابک در رده قیمتی میانی بازار کشور به حساب می‌آید و شتاب صفر تا صد آن برابر ۹ ثانیه است. همچنین این سدان چینی می‌تواند تا ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و در این بین حدود ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف کند. بنابراین چه از لحاظ چابکی و چه از نظر مصرف سوخت، آریزو ۶ یکی از گزینه‌های مناسب در رنج قیمتی خود به حساب می‌آید.

ضمنا امکانات و آپشن‌های متنوعی نیز در این ماشین چینی حضور دارد که سطح امنیت و رفاه کاربران را به حد نسبتا مطلوبی افزایش می‌دهند. از جمله شاخص‌ترین تجهیزات رفاهی - ایمنی این خودرو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سانروف، آینه‌های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن، ریموت استارتر، خروجی برق ۱۲ ولت، ایزوفیکس صندلی عقب، تودوزی چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، سیستم تهویه غیراتومات دیجیتال به همراه دریچه تهویه عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کیسه‌های هوای پرده‌ای و جانبی جلو به علاوه ایربگ راننده و سرنشین جلو، کمربندهای ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده، نمایشگر ۷ اینچی پشت آمپر، سیستم صوتی با شش اسپیکر به همراه ساب ووفر و هندزفری، نمایشگر لمسی ۹ اینچی داشبورد، دوربین‌های جانبی و عقب و ۳۶۰درجه، مسیریاب، بلوتوث و usb ، میرورلینک، فرمان برقی حساس به سرعت با دکمه‌های کنترل و روکش چرم، چراغ مه شکن عقب، دیلایت، اتولایت، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهولد، ترمز کمکی، ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سنسور فشار باد تایر، حسگر پارک عقب، دو حالت رانندگی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، کنترل توقف در سربالایی و کروز کنترل.