۰ نفر

عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا:

روند واکسیناسیون قطعه سازان به خوبی در حال انجام است

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۰۷
کد خبر: 557972
روند واکسیناسیون قطعه سازان به خوبی در حال انجام است

عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: روند واکسیناسیون قطعه سازان به خوبی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و به عنوان مثال در یک هفته نخست، 3 هزار و 500 نفر دوز اول واکسن کرونا را در مرکز فرزانگان دریافت کرده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بهمن حسین زاده درباره روند واکسیناسیون فعالان مجموعه های قطعه ساز که در پایگاه فرزانگان در حال انجام است، گفت: واکسیناسیون قطعه سازان از هفته گذشته آغاز شد و در مرکز فرزانگان تاکنون 3 هزار و 500 نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در راستای توزیع مناسب واکسن، سایت های مختلف نسبت به واکسیناسیون فعالان صنعت خودرو، مجموعه های قطعه سازی و سپس گروه خدمات پس از فروش خودرو اقدام می کنند، تصریح کرد: شرکت های قطعه ساز در زمان معین نیروهای خود را به مرکز واکسیناسیون اعزام می کنند تا ضمن جلوگیری از هر گونه ازدحام، بتوان پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرد.

عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: روند واکسیناسیون فعالان صنعت قطعه سازی که شامل قطعه سازان دولتی و غیر دولتی می شود بر اساس معرفی نامه ای است که شرکت های خودروسازی ارایه کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون سراسری فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کار بسیار بزرگی بود که در مجموعه های خودروسازی دنبال شد، افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی ماهر  اصلی ترین سرمایه شرکتها و موسسات می باشد و از طرفی این متخصصین و کارگران در صنعت خودروسازی در شیفت‌های طولانی مشغول به کار هستند، از اصلی ترین دغدغه های مدیران صنعت خودروسازی حفظ سلامتی این عزیزان بود که با واکسیناسیون نیروی انسانی تمام تلاشمان را در حفظ  سلامتی آنها انجام می‌دهیم.