۰ نفر

شرایط فروش خانواده ساینا و کوییک سایپا شهریور ۱۴۰۰

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶
کد خبر: 557888
شرایط فروش خانواده ساینا و کوییک سایپا شهریور ۱۴۰۰

به تازگی گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش برخی نسخه های خانواده ساینا و کوییک را اعلام کرده است و می خواهد تا این خودروها را به صورت فوری (۹۰ روزه) و با قیمت قطعی عرضه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، در این شرایط فروش کوییک دنده ای، کوییک S، کوییک آر و ساینا S با قیمت قطعی عرضه می شوند و مشتریان می توانند از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. بدیهی است که در صورت ثبت تقاضای فراتر از ظرفیت، فرایند قرعه کشی برای این طرح فروش برگزار خواهد شد.

سایپا کوییک دنده ای با قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۲ هزار تومان عرضه می شود و کوییک آر نیز ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است. کوییک S نیز ۱۵۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان است و ساینا S هم با قیمت ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان عرضه می شود.

با توجه به این شرایط فروش نسخه های مختلف ساینا و کوییک سایپا، همچنان قوانین کمیته خودرو برای عرضه این محصولات وجود دارد و مشتریان باید قوانین مصوب شده توسط این ارگان در هنگام ثبت نام دقت داشته باشند. همچنین فعلاً مدت زمان تکمیل اطلاعات و ثبت نام اولیه ۷۲ ساعت اعلام شده است.