۰ نفر

فردا موتورز شرایط فروش و قیمت جدید FMC SX5 را اعلام کرد

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۵۵
کد خبر: 556209
فردا موتورز شرایط فروش و قیمت جدید FMC SX5 را اعلام کرد

شرکت فردا موتورز با اعلام شرایط فروش FMC SX5 برای شهریور۱۴۰۰، قیمت این کراس اوور را افزایش داد. در حال حاضر این محصول به صورت پیش فروش عرضه می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، قیمت مصوب و جدید FMC SX5 از سوی شرکت فردا موتورز ۶۴۹ میلیون تومان تعیین شده و نسبت به ماه قبل، ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و همچنین دیگر به مشتریان تخفیف نقدی اعطا نمی شود. در طرح فروش جدید این شرکت سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان تعلق می گیرد و مدت زمان تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین پیش پرداخت ۳۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در زمان ثبت نام نیاز است. با توجه به بخشنامه منتشر شده در وبسایت رسمی فردا موتورز، قیمت ۶۴۹ میلیون تومان با درنظرگیری هزینه های شماره گذاری، مالیات، عوارض و… است.

خودرو

خودرو

مشخصات فنی کراس اوور FMC SX5

کراس اوور FMC SX5 خودروسازی فردا در جایگاه محصولات کلاس C قرار می گیرد و به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی با فناوری MIVEC مجهز است. این خودرو ۱۲۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر به جعبه دنده اتوماتیک CVT منتقل می کند. این جعبه دنده CVT، که نسل سوم گیربکس های پیوسته کمپانی نیسان است، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی SX5 می رساند. دو کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی دورنگ چرم، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات FMC SX5 است.