۰ نفر

ایران خودرو: طرح فروش اقساطی نداریم

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبر: 555439
ایران خودرو: طرح فروش اقساطی نداریم

به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ادعای مطرح شده، تاکیدکرده است که مسوولیت تبعات احتمالی این اقدام برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، در روزهای اخیر برخی اخبار و اطلاعیه هایی مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بدون نیاز به ضامن، با بازپرداخت چهار تا ۳۶ ماهه و تحویل آنی، در حال بازنشر در برخی رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی است.

در اطلاعیه منتشر شده توسط ایران‌خودرو، تاکید شده که سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت، تنها مرجع ثبت نام مشتریان است و هر گونه ادعایی مبنی بر فروش محصولات خارج از این سایت و جز سه روش فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید برخلاف رویه معمول این شرکت است و تبعات احتمالی ناشی از این اقدام برعهده فرد متقاضی خواهد بود.  

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای آگاه سازی مشتریان خود اعلام کرده هرگونه فروش خودرو از طریق سایت‌ها و شرکت‌های مدعی فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو، ارتباطی با این شرکت نداشته و از متقاضیان درخواست کرده تا اخبار و بخش‌نامه‌های فروش محصولات را از طریق مبادی رسمی از جمله پایگاه اطلاع رسانی ایکوپرس به نشانی ikcopress.ikco.ir و سایت فروش اینترنتی محصولات به نشانی esale.ikco.ir کسب کنند.