۰ نفر

همزمان با افتتاح شعبه بانک تجارت در سایپا مطرح شد؛

تقویت همکاری میان شبکه بانکی و گروه سایپا / ارائه خدمات نوین بانکی به کارکنان سایپا

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبر: 552754
تقویت همکاری میان شبکه بانکی و گروه سایپا / ارائه خدمات نوین بانکی به کارکنان سایپا

مدیران عامل بانک تجارت و گروه خودروسازی سایپا بر تحکیم همکاری‌های میان دو مجموعه با هدف رونق هرچه بیشتر جریان تولید تأکید کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، در آیین افتتاح شعبه بانک تجارت مستقر در شرکت سایپا که باحضور مدیران عامل دو مجموعه و جمعی از معاونان و مدیران ارشد برگزار شد، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن قدردانی از حمایت و همکاری بانک تجارت در جهت کمک به توسعه و رونق تولید، گفت: مدیریت ارشد بانک تجارت با درک صحیح از اهمیت تولید در شرایط نبرد اقتصادی کشور، حمایت‌های ارزشمندی از صنعت خودرو و قطعه‌سازی به‌ویژه گروه سایپا به‌عمل آورد.

 سیدجواد سلیمانی افزود: گروه سایپا تلاش کرده در مسیر همکاری با بانک تجارت، ضمن ثبات و ایجاد نظم و انضباط مالی، زمینه استفاده از روش‌ها و رویکردهای نوین را فراهم کند.

وی با اشاره به بسترسازی‌های مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از سوی بانک تجارت جهت بهره‌برداری مشتریان تصریح کرد: ارائه خدمات نوین از سوی بانک تجارت به کارکنان سایپا از جمله اهداف همکاری میان دو مجموعه است.

در این مراسم همچنین رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت نیز، هدف این مجموعه را ارائه خدمات نوین بانکی به کارکنان گروه سایپا عنوان کرد و گفت: خدمات سریع، با تکیه بر امکانات نرم‌افزاری جذاب و مفید برای کارکنان سایپا را به‌عنوان یک مجموعه بزرگ از مشتریان بانک تجارت در دستورکار داریم.

 مدیرعامل بانک تجارت در ادامه حضور خود در گروه خودروسازی سایپا از شرکت پارس خودرو نیز بازدید کرد.

دولت آبادی و هیات همراه ضمن بازدید از شرکت پارس خودرو، از بخش های مختلف این شرکت از جمله نمایشگاه خودروهای کلاسیک پارس خودرو بازدید کردند.

در این بازدید که سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مصطفی مدبر، مدیرعامل پارس خودرو نیز حضور داشتند، طرفین ضمن دیدار و گفتگو بر لزوم همکاری بیشتر در حوزه های مختلف تامین مالی و حمایت های توسعه ای تاکید کردند.

گفتنی است با هدف ارائه خدمات گسترده بانکی به کارکنان سایپا، نخستین باجه بانک تجارت شعبه چیتگر، در این شرکت آغاز به‌کار کرد.