۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام سایپا (فروش ۵ محصول بدون قرعه‌کشی)

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴
کد خبر: 552119
ثبت نام سایپا (فروش ۵ محصول بدون قرعه‌کشی)

خودروسازی سایپا از آغاز دور جدید فروش محصولات خود از امروز ۱۸ مرداد ماه خبر داده است.

شرکت سایپا از تاریخ ۱۸ مرداد ماه جاری،
شرایط جدیدی برای ثبت نام خودرو اعلام نکرده است.

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی خودروسازی سایپا، از ساعت 10صبح امروز 18مرداد و به مدت 24ساعت، فروش پنج محصول جدید این شرکت در دستور کار قرار گرفته است، با این تفاوت که در این دوره، محدودیت‌ عرضه‌های چند ماه گذشته حذف شده است.

سایپا اعلام کرده که متقاضیانی که قصد خرید این پنج محصول را دارند، برای ثبت نام تنها به کارت ملی احتیاج خواهند داشت و برای خرید این خودروها دیگر قرعه کشی در کار نخواهد بود. هرچند سایپا قیمت نهایی محصولات ارائه شده در این دور از فروش را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد نزدیک شدن قیمت نهایی آنها با نرخ‌های موجود در بازار علت این تصمیم بوده است و در این دور از فروش، خریداران با ثبت اطلاعات خود، تنها باید پیش پرداخت اعلامی شرکت را واریز کنند.

کوییک S، ساینا S، کوییک دنده‌ای، کوییک آر و وانت151 پنج محصولی هستند که در این دور از فروش از سوی سایپا عرضه شده‌اند. این شرکت اعلام کرده که زمان تحویل این خودروها بین دی ماه 1400 تا تیر ماه 1401 خواهد بود. با توجه به این که دیگر خبری از قرعه کشی نیست، زمان پایان این دور از فروش، پر شدن ظرفیت در نظر گرفته شده از سوی شرکت در این دور از عرضه خواهد بود.

ثبت نام سایپا

جزییات ارائه شده از سوی سایپا نشان می‌دهد که برای ثبت نام کوییک اس، 77 میلیون و 497 هزار تومان، ساینا اس، 71 میلیون و 268 هزار تومان، کوییک دنده‌ای 70 میلیون و 531 هزار تومان، کوییک دو رنگ 74 میلیون و 708 هزار تومان و برای وانت سایپا 151، 52 میلیون و 571 هزار تومان باید در پیش پرداخت واریز شود. در روز تحویل خودرو، مابقی مبلغ بر اساس نرخ روز از مشتریان دریافت می‌شود.