۰ نفر

قیمت JMC S۳۵۰ در بازار آزاد مشخص شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۶
کد خبر: 551662
قیمت JMC S۳۵۰ در بازار آزاد مشخص شد

پس از عرضه محدود JMC S350 توسط شرکت ریگان خودرو، قیمت این شاسی بلند دو دیفرانسیل در بازار آزاد مشخص شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، JMC S350 با مدل ۱۳۹۹ به دست مشتریان رسیده و در حال حاضر تعدادی از این خودروی دو دیفرانسیل و مونتاژی در بازار آزاد به صورت صفر کیلومتر برای فروش حضور دارند. در روزهای ابتدایی عرضه این خودرو، قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای S350 اعلام می شد. اما با گذشت زمان شاهد هستیم که مالکان این خودرو در آگهی ها قیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان را به مشتریان اعلام می کنند.

پیگیری های انجام شده در روزهای گذشته نشان می دهد که مالکان JMC S350 حاضر به فروش این خودروی جدید با قیمتی کمتر از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم هستند. با توجه به عرضه محدود این محصول توسط ریگان خودرو و ناشناخته بودن آن برای مشتریان، استقبال چندانی از JMC S350 در بازار آزاد نشده است و هنوز بسیاری مالکان نتوانسته اند تا با گذشت چند ماه، این SUV دو دیفرانسیل را به فروشند.

در حال حاضر JMC S350 با مدل ۱۳۹۹ در بازار حضور دارد و فعلاً ریگان خودرو نسخه نیمه فول آن را مونتاژ کرده است. گفته می شود که در آینده نزدیک نسخه فول آپشن و جدید این خودرو به بازار عرضه خواهد شد. باید در نظر داشت که ریگان خودرو همچنان با تعداد قابل توجهی از تعهدات معوق مواجه است و باید انتظار داشت که در قدم نخست، تعهدات خود به مشتریان کوپا T210 را ایفا کند.

2

  3

نگاهی به JMC S350 ریگان خودرو با ورودش به بازار آزاد:

این محصول جدید ریگان خودرو به پیشرانه دو لیتری توربو ۲۰۵ اسب بخار با گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک توان تولیدی را به چرخ های عقب و جلو می رساند. ساختار JMC S350 بر اساس فورد اِوِرست بازار چین و شرق آسیا است و با توجه به اینکه این شاسی بلند آمریکایی در کارخانه JMC مونتاژ می شود، شریک چینی امتیاز استفاده از شاسی و اتاق اورست را برای توسعه محصول S350 دریافت کرده است. دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، تریم داخلی چرم، استارت دکمه ای، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، آینه های تاشو برقی، دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، بلوتوث، صندلی برقی راننده، کامپیوتر سفر، رهیاب ماهواره ای، آینه حساس به نور، سنسور باد لاستیک، تنظیم حالت رانندگی، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها و… از جمله امکانات JMC S350 است.

گفته می شود که در آینده نزدیک نسخه فول آپشن و فیس لیفت S350 به خط تولید ریگان خودرو می آید.

4

5

6

7