۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام فیدلیتی (قیمت و شرایط جدید)

۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۶
کد خبر: 550098
ثبت نام فیدلیتی (قیمت و شرایط جدید)

فروش مرحله دوم فیدلیتی بهمن موتور، فردا دوازدهم مرداد ماه راس ساعت 10 صبح کلید خواهد خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهمن موتور که دو محصول محبوب و پرطرفدار فیدلیتی (Fidelity ) و دیگنیتی (Dignity) را امسال عرضه کرد و با استقبال خوبی نیز از سوی مشتریان مواجه شد، فروش مرحله دوم فیدلیتی (Fidelity) را در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه صورت نقدی و تحویل فوری انجام می دهد.

ثبت نام فیدلیتی

 

بررسی و تست فنی فیدلیتی، شاسی بلند جدید بازار خودرو

جزییات دور دوم ثبت نام فیدلیتی

امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه،  ساعت 10 صبح تـا ساعت 16 همان روز یا تکمیل ظرفیت به صورت آنلاین و از طریق وب سایت گروه بهمن و با همکاری وب سایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام داشت: این محصول مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل 5 و 7 نفره به صورت نقدی و با قیمت قطعی (مانند مرحله اول) و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد.

در موضوع گارانتی و پشتیبانی خودرو میرمنصف افزود: پنج سال گارانتی، سطح امکانات بالا و تجهیزات به روز، قیمت گذاری مناسب و همچنین تحویل فوری به همراه پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۵ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرا برسد) برای این خودرو در نظر گرفته ایم.

وی همچنین در ارتباط با محصول Dignity نیز اعلام کرد؛ به زودی زمان عرضه مجدد این خودرو اطلاع رسانی خواهد شد و از آنجایی که تعهد به تحویل به موقع محصولات و رعایت حقوق مشتریان از اهداف اصلی گروه بهمن است، به منظور تحقق این امر بر خود واجب دانستیم تا عرضه این محصول را پس از اطمینان کامل از تحقق در تحویل به موقع محصولات انجام دهیم.

لازم به ذکر است، مشکلات بین المللی اخیر در حمل و نقل دریایی و به صورت خاص کمبود جهانی کانتینر و افزایش بی سابقه و بیش از سه برابری هزینه های حمل و نقل و همچنین زمان انتظار طولانی، تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده خواهد داشت.

ثبت نام فیدلیتی