۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش فروش FMC 511 خودروسازی فردا +جزییات

۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 540921
پیش فروش FMC 511 خودروسازی فردا +جزییات

شرکت خودروسازی فردا، شرایط فروش ویژه تیر ماه ۱۴۰۰ را برای سدان جدید FMC 511 اعلام کرد.

برای ثبت نام FMC 511 خودروسازی فردا اینجا کلیک کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین، در شرایط فروش جدید FMC 511 اعلام شده است که قیمت این سدان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، بیمه شخص ثالث، عوارض و… ۴۲۹ میلیون تومان خواهد بود. برای شرکت در این طرح فروش نیاز است که ۲۱۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان ودیعه اول به حساب شرکت واریز شود. همچنین ودیعه دوم و سوم با فاصله های دو و سه ماه از زمان ثبت نام از سوی مشتری پرداخت می شوند که عدد این مرحله های واریزی ۴۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

ثبت نام FMC 511 خودروسازی فردا

در طرح فروش تیر ۱۴۰۰ سدان ۵۱۱ خودروسازی فردا، سود مشارکت ۱۸درصد در نظر گرفته شده و این شرکت خودروساز زمان تحویل خودروهای ثبت نامی در این دوره را ۱۲۰روزه اعلام کرده است.

مشخصات فنی فردا 511

خودروسازی فردا

به گزارش اقتصادآنلاین، فردا 511 از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۰۶ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر، قوای مورد نیاز خود را تامین می‌کند. سیستم انتقال قدرت چانگان السوین از یک گیربکس ۵ سرعته دو کلاچه جهت انتقال توان موتور به‌ سوی محور جلو استفاده می‌کند که قطعا عکس‌العمل‌های آن در همکاری با پیشرانه نسبت به مدل‌های cvt دقیق‌تر و موردپسندتر خواهد بود.

گرچه شرکت فردا موتورز در کاتالوگ رسمی مدل ۵۱۱ اشاره به میزان شتاب و بیشینه سرعت این خودرو نکرده است، اما با توجه به مشخصات فردا ۵۱۱ انتظار داریم این سدان کوچک بتواند ظرف مدت حدود ۱۳ ثانیه به ‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین نهایت سرعت آن نیز احتمالا در محدوده ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. در ضمن میانگین مصرف سوخت فردا 511 هم به‌ رقم ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید که در نتیجه این خودرو را جزو اتومبیل‌های نسبتا کم‌مصرف بازار دسته‌بندی خواهد کرد.

استاندارد آلایندگی یورو ۵، سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و میله پیچشی در عقب، رینگ‌های ۱۵ اینچی، ترمز دیسکی جلو و ترمز کاسه‌ای عقب از جمله دیگر مشخصات فنی اف ام سی ۵۱۱ به شمار می‌روند.