۰ نفر

فروش جک J4 با تخفیف نقدی آغاز شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۳
کد خبر: 536984
فروش جک J4 با تخفیف نقدی آغاز شد

شرکت کرمان موتور شرایط فروش جک J4 را با تخفیف نقدی ۱۷میلیون تومانی برای خرداد۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش سدان جک J4 را با تخفیف نقدی ۱۷ میلیون تومانی و با موعد تحویل آذر ۱۴۰۰ اعلام کرده است.

 براساس شرایط فروش اعلام شده مشتریان باید در هنگام ثبت نام ۱۷۰ میلیون تومان را به عنوان ودیعه اولیه بپردازند. در این بخشنامه قیمت قطعی برای جک J4 اعلام نشده و قیمت نهایی برای اساس مصوبه روز تحویل برای مشتریان اعمال می شود. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد برای این دوره از پیش فروش J4 در نظر گرفته شده و مشتریان می توانند از این ویژگی بهره مند شوند.

خودرو

نگاهی به سدان J4 کرمان موتور

جک J4 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. فرمان این خودرو از نوع کمکی برقی EPS است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی جک J4 می رساند. تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه دستی، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD ، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور نور و… از جمله امکانات این سدان اقتصادی چینی است. در حال حاضر جک J4 رقیب خودروهایی مانند فردا ۵۱۱ ( FMC 511 )، جیلی GC6 اکسلنت و… در بازار کشور است و می تواند در جایگاه یک سدان کلاس C و یا B پلاس اقتصادی در بازار حضور داشته باشد. بسیاری معتقد هستند که اگر J4 با امکانات استانداردی مانند سانروف، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک و… توسط کرمان موتور مونتاژ شود، شانس این را دارد تا فروش بیشتری را در بازار ایران تجربه کند و موفقیت های بهتری را به دست آورد.​خودرو

 

خودرو

خودرو

خودرو

 

خودرو

خودرو