۰ نفر

تصاویر جدید سدان جتکو و ایران خودرو منتشر شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶
کد خبر: 536293
تصاویر جدید سدان جتکو و ایران خودرو منتشر شد

جتکو تصاویر جدید سدان مفهومی خود و ایران خودرو را بر روی وبسایت خود منتشر کرد.

به تازگی شرکت جتکو به عنوان یکی از مجموعه های همکار ایران خودرو، تصاویر سدان مفهومی خود را که به ” سمند جدید ” معروف است، بر روی وبسایت خود قرار داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار ، بر اساس تصاویر جدید مشخص است که الگوی ظاهری سدان مفهومی جتکو مشخص شده و حال می توانیم به کابین این سدان جدید هم نگاهی بیاندازیم. با توجه به این عکس ها، می توان متوجه شد که الگوی کاملاً به روزی برای کابین این سدان فست بک انتخاب گردیده و در جایگاه یک محصول برقی، امکانات به نسبت لوکسی برای سمند جدید در نظر گرفته شده است.

نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، نورپردازی کابین، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل ، تهویه اتوماتیک دوکاناله و… از جمله امکاناتی است که در تصاویر مفهومی محصول جتکو و ایران خودرو دیده می شود.

حدود یک سال قبل در پی بازدید برخی نمایندگان مجلس از گروه صنعتی ایران خودرو، ماکت اولیه خودروی مفهومی جتکو به نمایش در آمد. در آن زمان گفته می شد که این طرح خودروی برقی گروه صنعتی ایران خودرو است و شرکت جتکو توسعه این پروژه را در دست انجام دارد. حال این شرکت تصمیم گرفته تا تصویر گرافیکی جدیدی از سدان مفهومی جتکو را بر روی وبسایت خود بارگذاری کند. با توجه به این تصویر مشخص است که این شرکت دانش بنیان، بر اساس طرح به نمایش درآمده در سال ۱۳۹۹ مسیر خود را ادامه می دهد و اهداف جدی را برای معرفی اولین سدان برقی ایرانی دارد.

JETCO-Concept-Car

JETCO-Concept-Car-2

این الگوی طراحی شده مربوط به سدان جدید ایران خودرو است و گویا قرار است تا این طرح مبنای ساخت نسل دوم سمند باشد. این خودروی مفهومی توسط شرکت «جتکو» طراحی شده و به عنوان الگوی برگزیده انتخاب شده است. منابع آگاه می گویند که از میان سه الگوی پیشنهادی برای سمند جدید، طرح جتکو با موافقت مواجه شده و احتمال آن زیاد است که با تغییرات تجاری سازی، این خودروی مفهومی به عنوان نسل دوم سمند معرفی شود.

JETCO-Concept-Car-4

JETCO-Concept-Car-5

JETCO-Concept-Car-6

JETCO-Concept-Car-7

JETCO-Concept-Car-7

سدان جدید ایران خودرو که در برخی جلسه ها، سمند جدید معرفی می شود خودرویی فست بک و با طراحی به روزتر از محصولات قبلی این خودروساز است. البته که برخی کارشناسان طراحی صنعتی، خطوط طراحی نمونه مفهومی این خودرو را بسیار شرقی و کره ای می دانند و معتقد هستند که باید نسخه نهایی این محصول، با خطوط طراحی متناسب با زمان عرضه معرفی شود.

JETCO-Concept-Car-8

JETCO-IKCO-New-Sedan-1-900x506

JETCO-IKCO-New-Sedan-2

JETCO-IKCO-New-Sedan-3

JETCO-IKCO-New-Sedan-4-900x506

  JETCO-IKCO-New-Sedan-5-900x506