۰ نفر

مدیران خودرو تیگو ۵ توربو را معرفی کرد

۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۹
کد خبر: 535997
مدیران خودرو تیگو ۵ توربو را معرفی کرد

مدیران خودرو تیگو ۵ توربو را معرفی کرده و می خواهد بزودی فروش آن را آغاز کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار ؛ به تازگی شرکت مدیران خودرو نسخه ای جدید از تیگو ۵ را آماده عرضه کرده و می خواهد نسخه توربو و جدید این کراس اوور خانواده چری را به بازار کشور عرضه نماید.

 تیگو ۵ توربو که با نشان ام وی ام عرضه می شود به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۴۷ اسب بخار مجهز است که گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را از دور ۱۷۵۰RPM تولید می کند. در تیگو ۵ توربوشارژر همچنان از سیستم انتقال قدرت CVT استفاده می شود، اما در این نمونه جعبه دنده ارتقا پیدا کرده و سری فنی مشابهی به آریزو ۶ دارد. در نسخه جدید این کراس اوور مونتاژی حالت تعویض دنده مصنوعی به ۹ سرعته ارتقا پیدا کرده است.

در تیگو ۵ توربوشارژر از فرمان هیدرولیک خبری نیست و سیستم فرمان پذیری به کمکی برقی ارتقا پیدا کرده است. در حال حاضر مدیران خودرو از سایر ویژگی های این کراس اوور به روز شده، اطلاعاتی را در اختیار خبرنگاران و رسانه ها قرار نداده است. اما گفته می شود که بزودی عرضه اولیه این خودرو آغاز خواهد شد.

در ام وی ام تیگو ۵ جدید احتمالاً همان امکانات قبلی وجود خواهد داشت و آنچنان تغییر محسوسی در سطح امکانات رفاهی و ایمنی رخ نخواهد داد. سانروف، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و… از جمله ویژگی های این کراس اوور به حساب می آید.