۰ نفر

کارمانیا از برند جدید خود رونمایی کرد، کیتون موتور وارد سبد محصولات شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبر: 529126
کارمانیا از برند جدید خود رونمایی کرد، کیتون موتور وارد سبد محصولات شد

چند وقتی است که همگی منتظر اعلام برند جایگزین کارمانیا برای تحویل به مشتریان و تعهدات قبلی هستند. امروز 29 اردیبهشت ماه، این شرکت طی اعلامیه رسمی در وبسایت خودرو و همچنین انتشار چند عکس اعلام کرد که توانسته قراردادی را با Keyton Motor منعقد کند و به عنوان نماینده رسمی کیتون موتور خود را معرفی کرده است. کیتون موتور در اصل زیرمجموعه شرکت فوجیان است که در چین به تولید ون های مرسدس بنز و میتسوبیشی مشغول است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خودرو بانک، کیتون به صورت اختصاصی مشغول تولید خودروهایی در سگمنت MPV، SUV و یا پیکاپ است و حتی خودروهای تجاری سنگین نیز تولید می کند. حال خودروسازی کارمانیا دو مدل کیتون V60 و کیتون EX80 را در بنر تبلیغاتی خود معرفی کرده و اطلاعاتی از آن را نیز در وبسایت خود قرار داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی خودروسازی کارمانیا تماس گرفتیم و این شرکت اعلام کرد که در هفته آتی اطلاعات کامل تری را در خصوص برندهای جدید این خودروسازی برای جایگزین معوقات خود اعلام خواهد کرد تا مشتریان طبق انتخابات جدید تصمیم بگیرند.

حال با اعلام رسمی کارمانیا برای عقد قرارداد با کیتون Keyton چین، معرفی مختصری از دو خودروی معرفی شده توسط این شرکت خواهیم داشت.

کیتون EX80

کیتون EX80 یک خودرو در سگمنت MPV است که به صورت دیفرانسیل عقب عرضه شده است. پیشرانه نصب شده روی این خودرو 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی با کد DAM15DL است که می تواند حداکثر 114 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 150 نیوتن متر گشتاور در 4500 دور در دقیقه را تولید کند. گیربکس این خودرو 5 سرعته دستی است و ظرفیت سرنشین آن 7 یا 8 نفره است.

از امکانات این خودرو می توانیم به نمایشگر 8 اینچی لمسی، دوربین عقب، کیسه هوا برای سرنشینان جلو و یا ترمزهای ABS و EBD اشاره کنیم.

کیتون V60

کیتون V60 در سه مدل Basic، Standard و Luxury عرضه می شود که هر سه به موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی مجهز شده اند که می تواند حداکثر 114 اسب بخار را تولید کند. گیربکس به کار رفته روی کیتون V60 نیز 5 سرعته دستی است و می تواند به صورت 5، 7 و یا 8 سرنشینه باشد. کیتون V60 اگرچه از نظر چهره بسیار شبیه به سگمنت MPV است اما شرکت Keyton آن را به عنوان یک SUV عرضه کرده است. کیتون V60 در سال 2015 به بازار عرضه شده و پلتفرم هر دو خودروی کیتون V60 و کیتون EX80 مشابه هستند.

از امکانات قابل نصب روی این خودرو می توانیم به ترمزهای ABS و EBD و همچنین صفحه نمایش لمسی اشاره کنیم.

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که بالاخره کارمانیا چه زمانی این دو خودروی جدید را به بازار عرضه خواهد کرد و مشتریان ناراضی و تعهدات معوق خود را تحویل دهد.

کیتون

کیتون

کیتون

کیتون

کیتون

کیتون

کیتون

کیتون