۰ نفر

برنامه جدید فروش محصولات ایران خودرو

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۹
کد خبر: 527343
برنامه جدید فروش محصولات ایران خودرو

منابع آگاه می گویند که گروه صنعتی ایران خودرو می خواهد تا برنامه جدید فروش محصولات خود را در روزهای پایانی اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به سیاست های پیش روی خودروسازان، احتمال آن بسیار است که برنامه فروش محصولات ایران خودرو در اواسط بهار ۱۴۰۰، عرضه ای به صورت طرح های مشارکت در تولید و یک ساله داشته باشد. گفته می شود که در طرح آتی فروش محصولات ایران خودرو، همچنان قیمت خودروها مطابق به روز تحویل تعیین خواهد شد و فعلاً در قراردادهای بلند مدت قیمت مشخص و مبنا درج نمی شود. به عبارت ساده تر، ایران خودرو در اواخر اردیبهشت ۱۴۰۰ بخشنامه ای مشابه به طرح فروش محصولات سایپا ویژه عید فطر منتشر می کند و در آن سبد عرضه گسترده تری را در نظر می گیرد.

با توجه به بخشنامه های فروش ایران خودرو در نوبت های قبلی، احتمال آن زیاد است که در طرح فروش پیش رو خودروهایی چون دنا پلاس توربو اتوماتیک، تارا دنده ای، تارا اتوماتیک، رانا پلاس، رانا پلاس پانوراما ۶ دنده TU5 پلاس، پژو ۲۰۷i پانوراما، سورن پلاس و… عرضه شود. همچنین توجه داشته باشید که با توجه به قوانین کمیته خودرو و اصول مصوب برای فروش خودرو، ایران خودرو در طرح فروش جدیدش مانند گذشته قواعدی مانند رهن سند خودرو تا یک سال پس از تحویل، محدودیت ثبت نام، اعمال فرایند قرعه کشی در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت و… را رعایت خواهد کرد.

در حال حاضر هنوز به صورت رسمی مدیران ارشد ایران خودرو، در مورد بخشنامه اردیبهشت و یا عید فطر ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه نداده اند و تنها برخی منابع آگاه نکات اولیه مربوط به برنامه جدید فروش محصولات ایران خودرو را در اختیار رسانه ها گذاشته اند. همچنین منابع آگاه در گفته های خود به فروش فوق العاده این خودروساز در روزهای آتی اشاره ای نداشته اند و احتمال آن کم است که ایران خودرو چنین سیاستی را در روزهای آتی برای عرضه محصولات سواری خود داشت باشد.