۰ نفر

تبلیغات چری تیگو۸ توسط مدیران خودرو آغاز شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۰۷
کد خبر: 526698
تبلیغات چری تیگو۸ توسط مدیران خودرو آغاز شد

مدیران خودرو اقدام به نمایش بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران کرده و خودرویی جدید را به صورت غیرواضح به نمایش گذاشته اما کاملاً مشخص است که این خودرو چری تیگو۸ است و مدیران خودرو قصد دارد به زودی این خودرو را روانه بازار کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خوردو بانک، چری تیگو 8 که خودرویی کراس اوور با سایز بزرگ است و تقریباً هم اندازه هیوندای سانتافه است، به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با توان 170 اسب بخار و 250 نیوتن متر مجهز شده که باید گفت قوی ترین پیشرانه عرضه شده توسط این خودروساز خصوصی است. گیربکس نصب شده روی آن با چری آریزو 6 یکسان است و با همان جعبه دنده CVT سر و کار داریم که در حالت دستی 9 دنده به صورت شبیه سازی شده را در اختیار راننده قرار می دهد.

یکی از امکاناتی که چری تیگو 8 در بازارهای جهانی دارد، سیستم Autopilot البته در سطح 2 است اما مشخص نیست که آیا چنین سیستمی روی مدل های عرضه شده در ایران نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

قیمت چری تیگو 8 هنوز مشخص نشده اما با توجه به قیمت جهانی این خودرو و همچنین مقایسه با قیمت کنونی چری تیگو 7 بعید به نظر می رسد که با خودرویی ارزان قیمت سر و کار داشته باشیم و احتمالاً قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته خواهد شد.