۰ نفر

بهترین لاستیک چینی در بازار ایران

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 526599
بهترین لاستیک چینی در بازار ایران

لاستیک همیشه به عنوان مهم ترین بخش از تجهیزات خودرو شناخته شده است و داشتن اطلاعات کافی و کارآمد درباره آن به انتخاب و خرید راحت تر کمک می کند. مسلما همه در زمان خرید به دنبال تایری باکیفیت، ایمن، راحت و قیمت مناسب می گردند که علاوه بر این نکات از طول عمر بالا نیز برخوردار باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در بازار لاستیک ایران برندهای خارجی زیادی از لاستیک امریکایی گرفته تا چینی به چشم می خورد که با توجه به شرکت و کشور سازنده آنها نیز قیمت ها متفاوت است. لاستیک‌های چینی به مراتب از قیمت‌های پایین تری نسبت به برندهای دیگر برخوردار هستند و به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و انتخاب لاستیک خارجی با قیمت مناسب از سوی مردم ، باعث شده تا لاستیک‌های چینی محبوبیت خود را به دست آورند. اما این که کدام لاستیک چینی می تواند کیفیت مطلوب و عملکرد عالی را ارائه دهد ، سوالی است که مطمئنا اکثر خریداران لاستیک چینی به دنبال پاسخ آن هستند. در حال حاضر و در بازار ایران لاستیک تراینگل یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین لاستیک‌های چینی است که از قیمت رقابتی در میان لاستیک‌های ایرانی نیز برخوردار می باشد.

خرید لاستیک تراینگل چین

در این گزارش، به معرفی این برند شناخته شده که نامش در بین 20 برند مطرح دیگر در حوزه تولید تایر است، می پردازیم . کمپانی تراینگل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع تایر سواری، شاسی بلند، باری و اتوبوسی، کشاورزی، راهسازی و ... در چین است که سال‌هاست محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه و بفروش می رساند. این برند چینی با تمرکز بر کیفیت و استفاده از مواد عالی و فناوری های روز ، تایرهای را تولید می کند که مطابق با نیاز و بودجه مشتری است. لاستیک های تراینگل در طرح و سایزهای مختلف، با عملکردهای گوناگون تولید می‌شود که البته می توان گفت ویژگی‌هایی همچون فرمان‌پذیری عالی، عملکرد خوب ، راحتی و ایمنی در همه تایرهای تراینگل قابل مشاهده و محسوس هستند. همانطور که گفته شد محصولات تراینگل در کشورهای زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران بفروش می رسد. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر به عنوان نمایندگی لاستیک تراینگل در تهران است که عرضه کننده سایزهای مختلف این برند به صورت آنلاین برای انواع خودروهای تولید داخل و خارج با قیمت‌های رقابتی و مناسب است که علاوه بر خرید آسان لاستیک، امکان دریافت خدمات نصب و بالانس را نیز به صورت سیار یا در یکی از مراکز ارائه دهنده این خدمات در غرب و شرق تهران و همچنین شهر کرج برای مشتریان خود فراهم کرده است. لاستیک‌های تراینگل در ایران که توسط هایپرتایر به فروش می رسد ، دارای 5 سال گارانتی و ضمانت شرکت وارد کننده رسمی این برند یعنی شرکت نیکران لاستیک است.

خدمات نصب و بالانس لاستیک

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر اولین ارائه دهنده خدمات نصب سیار در کشور است که چندین سال در حوزه فروش اینترنتی انواع لاستیک ایرانی با نرخ مصوب دولتی و همچنین لاستیک خارجی از برندهای مطرح دنیا با مناسبترین قیمت و همینطور نصب و بالانس لاستیک به شکل سیار یا ثابت در یکی از مراکز ارائه دهنده این خدمات فعالیت می کند. خدمات نصبی که توسط این شرکت ارائه می شود شامل تعویض لاستیک، بالانس به وسیله دستگاه، باد نیتروژن و تعویض والو است که توسط متخصصین خبره و حرفه ای این شرکت که مهارت لازم را برای تعویض انواع تایر تیوبلس و معمولی برای انواع خودروی سواری و شاسی بلند خارجی و ایرانی دارند ، انجام می شود. این خدمات به دو شکل سیار و در محل خریدارانی که در یکی از مناطق 22 گانه تهران و شهر کرج سکونت دارند، به همراه کامیونت های مجهز به سیستم های به روز و تجهیزات کامل و دیگری با مراجعه خریداران به یکی از مراکز هایپرتایر در غرب و شرق تهران که به تازگی افتتاح شده است در کمترین زمان امکان پذیر خواهد بود. انتخاب یکی از این روش ها جهت دریافت خدمات نصب و بالانس در هنگام ثبت سفارش ، به عهده خریداران می باشد.

جشنواره نصب و ارسال رایگان لاستیک تراینگل

در ماه مبارک رمضان و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر برای مشتریانی که قصد خرید لاستیک‌های تراینگل را دارند، اقدام به ارائه خدمات ارسال به اقصی نقاط کشور از طریق باربری و همچنین نصب و بالانس آنها در یکی از مناطق 22 گانه تهران و شهر کرج یا یکی از مراکز خدمات این شرکت به صورت رایگان نموده است. توجه داشته باشید که این جشنواره از تاریخ 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه و به مدت 2 هفته ادامه خواهد داشت. برای خرید لاستیک تراینگل در سایزهای مختلف و بهره مندی از این تخفیف به وب سایت هایپرتایر مراجعه نمایید.