۰ نفر

تولید آزمایشی بهمن فیدلیتی آغاز شد + عکس

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱
کد خبر: 526233
تولید آزمایشی بهمن فیدلیتی آغاز شد + عکس

تولید آزمایشی کراس اوور فیدلیتی شروع شده و قرار است تا بزودی این خودرو به صورت رسمی وارد بازار شود. در حال حاضر شرکت بهمن موتور تولید انبوه دیگنیتی پرایم را آغاز کرده و تردد کراس اوور جدید این شرکت خودروساز در جاده های کشور آغاز شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اسب بخار،  چندی پیش مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کردند که در سال ۱۴۰۰ سبد محصولات سواری خود را گسترش می دهند و در راستای همین برنامه، در سال جاری محصولاتی چون دیگنیتی پرایم و پرستیژ، فیدلیتی و یک سدان جدید را مونتاژ خواهند کرد. در حال حاضر کراس اوور فیدلیتی قرار است تا با داخلی سازی ۳۰ درصدی به تولید انبوه برسد و به عبارت ساده، این کراس اوور اولین خودرویی است که با داخلی سازی به نسبت بالا در یکی از خودروسازان خصوصی حضور پیدا می کند.

3333333333

 

555555555در نمایشگاه قطعات خودروی سال ۱۳۹۹ هم شرکت کروز بخشی از قطعات و اجزای الکتریکی، ایمنی و… فیدلیتی را به نمایش گذاشت و به این ترتیب اعلام کرد که تامین این قطعات محصول جدید گروه بهمن توسط ظرفیت های داخلی آغاز شده است. همچنین با راه اندازی کارخانه تیوان، شاهد هستیم که مونتاژ رسمی پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر فیدلیتی در شهرک صنعتی کاسپین شروع شده و این شرکت مهندسی قوای محرکه قرار است تا در سال ۱۴۰۰ چندین هزار مجموعه پیشرانه فیدلیتی را در اختیار بهمن موتور بگذارد.

در همین بین هم همچنان تردد فیدلیتی با پلاک گذر موقت در جاده های کشور ادامه دارد. تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که یک دستگاه بهمن فیدلیتی آبی رنگ با نشان های پوشانده شده و با پلاک گذر موقت سری آزمایش فنی، در اتوبان های تهران تردد می کند. برنامه گروه بهمن نشان می دهد که در سال ۱۴۰۰ سهم دیگنیتی و فیدلیتی از بازار کراس اوورهای ایران، عدد قابل توجهی خواهد بود و این شرکت خودروساز در سال جاری جهش قابل توجهی را در بازار خودروهای سواری به نام خود ثبت می کند.​

222666666666نگاهی به ویژگی های بهمن فیدلیتی تولید داخل 

پیش از آغاز سال جدید گروه بهمن مشخصات رسمی فیدلیتی را بر روی وبسایت خود قرار داد. این خودرو قرار است تا در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی به بازار بیاید و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز، تیپ مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین رینگ های این خودرو که از نوع ۲۰ اینچی هستند، در دو طرح عرضه خواهند شد و خریداران این خودرو با توجه به سلیقه شان رینگ فیدلیتی خود را انتخاب می کنند. این کراس اوور جدید گروه بهمن با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید می شود.

3333333

4444444

این پیشرانه توان را از طریق جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلوی فیدلیتی می رساند. رادار خطی، رادار نقطه کور، درِ صندوق عقب برقی با حسگر حرکتی پا، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی سیم تلفن همراه، صندلی های برقی جلو با گرمکن، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری، تریم داخلی چرم، استارت دکمه ای و… از جمله امکانات بهمن فیدلیتی است.