۰ نفر

شرایط فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۱۸
کد خبر: 520309
شرایط فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو اولین شرایط پیش فروش محصولات خود را در فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرد و می خواهد تا از صبح چهارشنبه به صورت اینترنی فرایند ثبت نام را آغاز کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این طرح فروش خودروهایی مانند پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک با مهر ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ به مشتریان واگذار می شوند. بر اساس بخشنامه اعلام شده برای پیش فروش محصولات ایران خودرو مشتریان بخشی از بهای خودرو را به صورت علی الحساب به شرکت می دهند و مبنای محاسبه قیمت نهایی خودرو شرایط روز تحویل خواهد بود. در این طرح همچنان قوانین سابق کمیته خودرو برای فروش خودروها وجود دارد و مشتریان باید به این قواعد توجه داشته باشند. همچنین امکان فروش و تغییر مالکیت سند این خودروها تا یک سال پس از تحویل وجود ندارد و مانند گذشته، سند این خودروها در رهن ایران خودرو باقی می ماند.

این طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح ۲۵ فروردین تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد و مشتریان می توانند برای انجام فرایند خرید، ثبت نام اولیه را بر روی وبسایت این شرکت انجام نمایند. همچنین باید توجه داشت که در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت، فرایند قرعه کشی نیز برای مشخص شدن مالکان خودروها برگزار خواهد شد.

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو فروردین 1400