۰ نفر

جزییات پیش فروش دیگنیتی اعلام شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶
کد خبر: 519663
جزییات پیش فروش دیگنیتی اعلام شد

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: دیگنیتی از روز ۲۴ فروردین به صورت اینترنتی با قیمت هفتصد و چهل و نه میلیون و پانصد هزار تومان عرضه خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ امیر میرمنصف معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن امروز در نشست خبری مجازی با اشاره به سیاست گروه بهمن در خصوص ورود خودروهای جدید به چرخه تولید گفت: همزمان با سفارش گذاری قطعات برای خطوط تولید، نسبت به سفارگذاری قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش نیز سفارش گذاری کرده ایم و بیش از سه ماه است که کلیه قطعات یدکی دیگنیتی در انبارهای خدمات پس از فروش وارد شده و آماده عرضه به شبکه نمایندگان مجاز در سراسر کشور است.

میرمنصف در خصوص زمان ثبت نام خودروی دیگنیتی اظهار کرد: عرضه عمومی دیگنیتی از روز ۲۴ فروردین به صورت اینترنتی از طریق وبسایت iranecar.com انجام خواهد شد. این خودرو به صورت نقد با قیمت هفتصد و چهل و نه میلیون و پانصد هزار تومان در این مرحله عرضه می شود. همچنین برای برای حذف واسطه ها و دریافت خودرو توسط مصرف کننده برای هر کد ملی یک دستگاه خودرو در نظر گرفتیم.

وی در خصوص زمان تحویل نیز افزود: این خودروها بصورت تحویل فوری به مشتریان عرضه خواهد شد و دارای سه سال گارانتی و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و همچنین ۱سال یا ۲۰ هزار کیلومتر سرویس ادواری رایگان (هرکدام زودتر فرا برسد) می باشد.

همچنین برای این خودرو ، خدمات ویژه ای برای استمرار و تمدید گارانتی از شرایط ذکر شده به 5 سال یا 150هزار کیلومتر در نظرگرفته شده که پس از خرید به مشتریان معرفی و پیشنهاد می گردد.

وی همچنین تصریح کرد: برای دیگنیتی 25 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به 40 نمایندگی افزایش می یابد. این نمایندگی ها از نظر سطح استاندارد نسبت به سایر نمایندگان ارتقاء پیدا کرده اند و مشتریان می توانند در زمان ثبت نام با توجه به محل زندگی، نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

میرمنصف با اشاره به اینکه دیگنیتی قبل از عرضه جهت مشاهده مشتریان و قیاس با سایر خودروهای بازار در نمایندگی ها به نمایش گذاشته شد، گفت: طبق روال بسیاری از خودروسازان، قبل از عرضه به مشتریان به منظور قابلیت دسترسی مشتریان به خودرو و‌ مشاهده امکانات و قابلیت های آن و همچنین سنجش سلیقه بازار و انجام تست های میدانی توسط کاربران با سلایق مختلف، تعداد محدودی از این محصول، برای کسب بازخورد و توسعه و بهبود محصول ارائه شد، لیکن عرضه عمومی از دو روز آینده آغاز می شود.

گفتنی است دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده در داخل کشور است و در فاز نخست تولید، 20 درصد آن داخلی سازی شده است. نخستین فروش این خودرو به صورت اینترنتی و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی فرایند خرید آن را بر روی وبسایت ایرانی کار انجام دهند. فروش دیگنیتی به صورت نقدی است و هفته اول خرداد ۱۴۰۰ در اختیار خریداران قرار می گیرد. سود انصراف این طرح فروش ۱۵ درصد تعیین شده و متقاضیان می توانند میان رنگ های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی انتخاب داشته باشند. همچنین تریم داخلی خودرو به سلیقه خریدار با دو طرح مشکی و مارون (قرمز) عرضه می شود.