۰ نفر

نسبت به شهریور ماه سال گذشته؛

تیبا ۱۰ میلیون گران شد +جدول

۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 518349
تیبا ۱۰ میلیون گران شد +جدول

متقاضیان تیبا با افزایش قیمت حداقل 10میلیون تومانی در فروردین ماه نسبت به شهریور ماه سال گذشته، این خودرو را خریداری کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آمار منتشر شده از معاملات انواع خودرو تیبا در نیمه سال گذشته نشان می‌دهد که قیمت تیبا هاچ بک ex در محدوده 111میلیون تومان، تیبا هاچ بک پلاس در محدوده 120میلیون، تیبا صندوقدار sx بنزینی (رینگ فولادی) در محدوده 100 میلیون تومان  به فروش رسیده است.

اما متقاضیان انواع خودرو تیبا در قیمت به روز شده این خودروها در تاریخ 17 فروردین ماه سال جاری مشاهده می‌کنند که قیمت تیبا هاچ بک ex در محدوده 129میلیون تومان،تیبا هاچ بک پلاس در محدوده 138میلیون تومان، تیبا صندوقدار sx بنزینی (رینگ فولادی) در محدوده 120میلیون تومان در معاملات به ثبت رسیده بود.

تغییرات قیمت انواع خودرو تیبا در دو مقطع زمانی، شهریور ماه سال 1399 و فروردین ماه سال1400 نشان می‌دهد که قیمت تیبا هاچ بک ex و تیبا هاچ بک پلاس با جهشی 18میلیونی نسبت به شهریور ماه به فروش رفته است. همچنین، تیبا صندوقدار sx بنزینی (رینگ فولادی) با رشدی 10میلیونی به دست متقاضیان این سواری سایپا در فروردین ماه رسیده است.

قیمت انواع پراید کوییک ساینا