۰ نفر

برنامه معرفی و تست درایو FMC SX5 برای عموم آغاز شد

۵ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۱۵
کد خبر: 515689
برنامه معرفی و تست درایو FMC SX5 برای عموم آغاز شد

فرداموتورز با توجه به استقبال از FMC SX5 ، برای آشنایی بیشتر علاقمندان و فراهم سازی امکان تست درایو ، نمایشگاه‌های موقتی را در خزرشهر و دریاکنار برگزار کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  اسب بخار، مدیر بازاریابی فرداموتورز درباره برپایی این نمایشگاه گفت: « استقبال از چهار مرحله فروش SX5 به رغم محدودیت ها در کنار تقاضایی که برای آشنایی بیشتر با این محصول بود، فرداموتورز را بر آن داشت که در سال جدید امکانات بیشتری برای معرفی این خودرو فراهم کند».

محمدرضا آریان نژاد ادامه داد: « متاسفانه محدودیت های به وجود آمده ناشی از کرونا مانع از برگزاری نمایشگاه های مختلف برای معرفی محصولات خودروسازان شده است».

وی ادامه داد: « سال های گذشته برگزاری نمایشگاه های خودرویی باعث‌ می شد که مردم با محصولات و دستاوردهای جدید خودرو سازان آشنا شوند. ضمن اینکه این نمایشگاه ها رقابت در بازار نیز فشرده تر می کرد».

این فعال خودروسازی بخش خصوصی اضافه کرد: « فشرده تر شدن این رقابت علاوه بر اینکه شرکت ها را به سمت کیفی تر کردن محصولات سوق می داد، باعث می شد که مصرف کننده نهایی محصولات بهتر با کیفیت و تنوع بالایی را برای انتخاب داشته باشد. اما سال گذشته کرونا باعث شد که این رویداد ها شکل نگیرد. اما فرداموتورز از نظر فکری و خرکتی خود را در همان شرایط نگه داشت و با تیکه بر تجربه افزوده شده دانش فنی اقدام به تولید محصول جدیدتر کند».​​​

مدیر بازاریابی و فروش فرداموتورز ادامه داد: « اس ایکس ۵ حاصل این تفکر است که به رغم مشکلات ناشی از تحریم، نوسان نرخ ارز و کرونا در مدتی کوتاه چهار مرحله پیش فروش موفق را پشت سر گذاشت ».

آریان نژاد با اشاره به این مهم افزود: « استقبال از این محصول فرداموتورز را بر آن داشت که برای آشنایی بیشتر مردم به برگزاری نمایشگاه های موقت در نقاط مختلف کشور اقدام کند »

وی گفت: « اولین نمایشگاه در خزرشهر و دریاکنار از ابتدای سال جدید آغاز شد که تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت ».

آریان نژاد با اشاره به افزایش تقاضا برای آشنایی بیشتر با اس ایکس ۵ ادامه داد: « محدودیت های سفر ناشی از کرونا دلیلی دیگری شد که فرداموتورز با توجه به گستردگی نمایندگی هایش در سراسر کشور، این فضا را فراهم کند ».

به‌گفته وی این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین برقرار است و علاقمندان می توانند طی این مدت با رعایت پروتکل های بهداشتی برای آشنایی بیشتر با امکانات اس ایکس ۵ (SX5) و همچنین رانندگی خودرو به نمایشگاه موقت فردا موتورز واقع در خزرشهر و دریاکنار مراجعه کنند. ضمن اینکه برای دریافت اطلاعات بیشتر کارشناسان فرداموتورز نیز در محل حضور دارند.

آریان نژاد در پایان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سایر نقاط ایران ادامه خواهد داشت گفت: « زمان و مکان برگزاری دومین نمایشگاه موقت نیز توسط رسانه ها و همچنین وب سایت رسمی شرکت اطلاع رسانی خواهد شد ».