۰ نفر

گسترش سریع شبکه فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی فردا

۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶
کد خبر: 512299
گسترش سریع شبکه فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی فردا

شرکت خودروسازی فردا که چند وقتی است کراس اوور جدید خود را با قیمت قطعی و پیش فروش های کوتاه مدت عرضه می کند، در چند هفته گذشته رشد سریعی را در توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود داشته است. در حال حاضر، خودروسازی فردا جزء آن دسته از خودروسازان خصوصی است که فرایند فروش محصولاتش را بدون تعهدات معوق پیش می برد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  اسب بخار، با آغاز تولید اولیه FMC SX5 در کارخانه سمنان شرکت خودروسازی فردا، شاهد هستیم که مدیران این شرکت خصوصی فعالیت گسترده ای را برای افزایش عاملیت های خود آغاز کرده اند. این شرکت یکی از زیرمجموعه های یک گروه خودرویی بزرگ به حساب می آید که در طول سال های گذشته سابقه عرضه محصولات مختلف کیا، هیوندای، جیلی و… را داشته است. در حال حاضر، این گروه شبکه عاملیت های خودرویی با بیش از ۱۲۰ شعبه را در کشور دارد که این زیرساخت برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش محصولات مستقل شرکت خودروسازی فردا فراهم است. در این میان، مدیران این شرکت خودروسازی با آغاز عرضه FMC SX5 توسعه نمایندگی های خود را آغاز نموده اند و از میان عاملیت های خودرویی گروه GBG، عاملیت های اختصاصی خود را راه اندازی کرده اند.

با گذشت چند هفته از آغاز پیش فروش FMC SX5 شاهد هستیم که مجموع عاملیت های مجاز خودروسازی فردا به ۱۰ شعبه رسیده است. شهرهای تهران، کرج، رشد، قم، سبزوار، شیراز، همدان، یزد، زاهدان و بابلسر از جمله مناطقی هستند که خدمات فروش و پس از فروش محصولات خودروسازی فردا را به مشتریان ارائه می دهند. این شرکت قصد دارد در سال ۱۴۰۰ در کنار تکمیل سبد محصولات خود، در تمامی مراکز استان ها عاملیت های مجاز خود را برپا کند.

در حال حاضر، خودروسازی فردا پیش فروش اسفند ماه FMC SX5 را با قیمت قطعی و تخفیف ۴۰ میلیون تومانی آغاز کرده است و موعد تحویل ۹۰ روزه را با سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان خود اعلام می کند. SX5، که یک کراس اوور متوسط به حساب می آید، به پیشرانه ۱٫۶ لیتری میتسوبیشی با فناوری MIVEC مجهز است و ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده اتوماتیک این کراس اوور مونتاژی از نوع CVT نسل سوم است و با جرمی کم تر و پمپی قوی تر، هوشمندی بیش تری را در انتقال قدرت نسبت به رقبا از خود نشان می دهد. فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سانروف، تریم داخلی چرم، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، حالت رانندگی اسپرت و برفی، قابلیت تعویض دنده مصنوعی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باد تایرها، تهویه الکتریکی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، قابلیت اتصال هوشمند تلفن همراه به نمایشگر خودرو، بلوتوث، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، چراغ روزتاب و… جمله امکانات FMC SX5 شرکت خودروسازی فرداست.

گسترش سریع شبکه فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی فردا