۰ نفر

بهمن فیدلیتی در حال تست فنی دیده شد +عکس

۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
کد خبر: 507417
بهمن فیدلیتی در حال تست فنی دیده شد +عکس

به تازگی منتشر شده است که نشان می دهد، همچنان تست های جاده ای بهمن فیدلیتی در حال برگزار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار،  چندی پیش مشخص شد که گروه بهمن و شرکت بهمن موتور قرارداد همکاری را با کمپانی جتور چین منعقد کرده اند. نشان جتور یکی از زیرشاخه های گروه چری است و محصولات آن از نظر فنی و ساختار مهندسی به خودروهای لوکس چری شبیه هستند. بهمن فیدلیتی هم همان جتور X70 به حساب می آید که به خاطر برخی تغییرات و فرایند داخلی سازی، تغییر نام را در بازار ایران تجربه کرده و مانند دیگنیتی، نام و نشان غیر چینی پیدا نموده است. آن طور که مدیران این خودروسازی اعلام کرده اند، بزودی دیگنیتی پرایم با قیمت ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد و همچنین فیدلیتی با کلاس فنی بالاتر، گران تر از دیگنیتی وارد بازار خواهد شد.

نگاهی به مشخصات بهمن فیدلیتی و جتور X70 بازار ایران

با توجه به اینکه نشان جتور در شراکت با گروه چری به سر می برد، بدیهی است که بهمن فیدلیتی و X70 ویژگی های مشترکی را با خودروهای مدیران خودرو داشته باشند. بهمن فیدلیتی به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به گفته منابع خبری، جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور بزرگ انجام می دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام وی ام X55 را دارد و توسط کمپانی گتراک طراحی شده است.

بهمن فیدلیتی

بهمن فیدلیتی

به گفته مدیران گروه بهمن، فیدلیتی در نسخه های ۵ نفره و ۷ نفره به بازار می آید و عرضه آن پس از دیگنیتی، در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. بهمن فیدلیتی یا همان جتور X70 بازار ایران قرار است تا با سقف پانوراما، درِ صندوق برقی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سراشیبی ، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی تراش خورده، سنسور نور و باران، استاندارد آلایندگی یورو ۵ و… وارد بازار ایران شود.

بهمن فیدلیتی

بهمن فیدلیتی