۰ نفر

کمک‌های آموزشی شرکت مدیران خودرو به دانش آموزان محروم

۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
کد خبر: 500107
کمک‌های آموزشی شرکت مدیران خودرو به دانش آموزان محروم

شرکت مدیران خودرو در اقدامی هماهنگ با ارگانهای دولتی و اجرایی استان کرمان و شهرستان بم تعداد ۲۰۰ عدد تبلت را به عنوان کمک آموزشی به کودکان محروم شهرستان بم در حضور برخی مقامات دولتی این شهر اهداءکرد.

 به گزارش اقتصادآنلاین، این حرکت در راستای طرح های مسٔولیت اجتماعی این شرکت میباشد که در طول سالهای اخیر این شرکت تلاش کرده تا این مسٔولیت را به شکل مناسب در هنگام اتفاقات غیر قابل بیش بینی و همچنین کمکهای اجتماعی به عنوان یک برند مسٔول به انجام برساند.

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین تولید کننده بخش خصوصی صنعت خودروسازی کشور شناخته میشود که کارخانه تولید محصولات آن در منطقه اقتصادی ویژه ارگ بم واقع شده و این شرکت در طول ۱۵ سال فعالیت خود توانسته اشتغال بالایی را در این منطقه ایجاد کرده و تاثیر مناسب فرهنگی و اجتماعی بگذارد.

استفاده از نیروی جوان محلی در این منطقه و ایجاد اشتغال بر اقتصاد این منطقه نیز تاثیر مناسبی گذاشته و به نوعی این شرکت تلاش نمده تا در حد امکان در راستای مسٔولیت خود به عنوان یک تولید کننده داخلی همواره حمایت های لازم را از مردم زحمتکش و شریف این منطقه از ایران عزیز داشته باشد .