۰ نفر

۲۵ستاره در آخرین ارزیابی کیفی خودروهای تجاری از آن بهمن دیزل شد

۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کد خبر: 499735
۲۵ستاره در آخرین ارزیابی کیفی خودروهای تجاری از آن بهمن دیزل شد

شرکت بهمن‌دیزل با توسعه محصولات و سطح کیفی خود، رونقی به وضعیت کیفی خودروهای تجاری بخشید و توانست در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 25 ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ شرکت بهمن ‌دیزل در گزارش منتشر شده از ارزیابی خودروهای تجاری در آذر ماه امسال توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، موفق شد بخش خودروهای تجاری نیمه‌ سنگین را در اختیار بگیرد و با یک محصول پنج ستاره و دو محصول چهار ستاره در این جمع بدرخشد. رتبه‌های اول تا سوم به سه محصول کامیونت ایسوزوNMR85E ، ایسوزوNPR75K  و شیلر تعلق گرفته است که در مجموع 13 ستاره را برای این بخش به ارمغان آورده‌اند.

بهمن دیزل تمام توان خود را به کار گرفته است تا خودروهایی درخور مصرف‌کنندگان ایرانی و برخوردار از کیفیت و ایمنی بالا در اختیار متقاضیان قرار دهد و در همین راستا کامیون ایسوزو NPR75M دیگر محصولی است که با چهار ستاره، در بخش کامیون‌های گزارش کیفی آذر ماه می‌درخشد و در سگمنت مینی بوس نیز مانند آبان‌ ماه جایگاه اول و دوم در اختیار ایسوزو سحر و مینی‌بوس شیلر بوده است. این دو خودرو مانند بسیاری از محصولات بهمن‌دیزل با چهار ستاره کیفی در این گزارش شرکت کرده اند. بهمن‌دیزل در ماه‌های پیشین برنامه‌های بسیاری برای توسعه محصولات و افزایش سطح کیفی انجام داده که نتیجه آن در کیفیت خودروها مشخص است. این توسعه با رفع عیوب عملکردی و غیر عملکردی خودروها از جمله فنربندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ و نفوذ آب انجام شده است.

شرکت بهمن دیزل هم اکنون بالغ بر 85هزار دستگاه از محصولات تولیدی با تنوع محصولات مختلف در سیستم حمل و نقل درون شهری، برون شهری و مسافری کشور فعالیت می نماید و بیش از 60 درصد سهم بازار را با سطح کیفیت 4 و 5 ستاره به خود اختصاص داده و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات، در سال 98 موفق به کسب مقام اول در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شده است.