۰ نفر

فروش سفارشی خودرو

۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵
کد خبر: 498521
فروش سفارشی خودرو

پیش از این روال خرید و فروش خودرو، یک مسیر مشخص داشت که تقریبا همه آن را می‌دانستند. سپردن به دوست و آشنا و فامیل و یا دادن آگهی در روزنامه‌ها، روندی بود که برای فروش و یا خرید خودرو طی می‌شد. اما پیشرفت تکنولوژی و پیدا شدن راهکارهای جدید، در این مورد هم کارساز بوده است.

حالا دیگر لازم نیست برای فروش خودروی خود در روزنامه آگهی بدهید و هر روز با انواع و اقسام تماس‌ها سروکار داشته باشید که شاید حتی بعضی آن‌ها تبدیل به یک جنگ اعصاب هم بشود! بله. راه‌های ساده‌تری هم وجود دارند که بدون دردسر می‌توانید خودروی خود را در کمترین زمان ممکن و به بهترین قیمت به فروش برسانید. چگونه؟ مثلا با سرویس فروش سفارشی کارنامه. روش کار؟ با ما همراه باشید.

کارشناسان کارنامه چگونه به فروش سفارشی خودروی شما کمک می‌کنند؟

وقتی قصد فروش خودرو دارید، کافی است روی سایت کارنامه و یا از طریق تلفن، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان در مدت زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و برای بررسی خودرو، هماهنگ می‌کنند. کارشناسان فروش فوری کارنامه، خودرو را از نظر فنی و بدنه به طور کامل بررسی کرده و ضمن عکس‌برداری از تمامی قسمت‌های بدنه و کابین، گزارش کامل کارشناسی را در اختیار شما خواهند گذاشت که در آن قیمتی هم برای خودرو تعیین می‌شود که در صورت موافقت فروشنده، آگهی فروش خودرو با همین قیمت ثبت خواهد شد. این فرآیند مدت زمانی کمتر از ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید و در واقع هیچ اتلاف زمانی وجود نخواهد داشت. بعد از این قسمت، تمامی مراحل آگهی خودرو و پاسخ به مشتریان نیز بر عهده کارشناسان فروش سفارشی کارنامه خواهد بود. آن‌ها با مشتریانی که واقعا قصد خرید داشته باشند قرار ملاقات گذاشته و به این ترتیب در کمتر از یک هفته خودروی شما به فروش خواهد رفت.

مزایای سرویس فروش سفارشی خودرو

سرویس فروش سفارشی خودرو کارنامه  مزایای فراوانی دارد که به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

·        وقتی برای فروش خودرو، وسیله را آگهی می‌کنید، معمولا با تماس‌های مختلف و متعددی روبه‌رو می‌شوید که بسیاری از آنها به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند. بعضی‌ها فقط قیمت را می‌پرسند و قطع می‌کنند، بعضی‌ها سوالاتی عجیب‌وغریب دارند و به‌دنبال ویژگی‌هایی خاص در خودرو هستند. هر چه که باشد، تاحد زیادی آرامش‌تان را مخدوش می‌کنند و مدیریت تماس‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب کمی سخت می‌شود. باکمک سرویس فروش سفارشی دیگر نیازی به پاسخ‌گویی به این تماس‌ها نخواهید داشت. چرا؟ چون همان‌طور که گفته شد، کارشناسان کارنامه به‌جای‌تان همه این تماس‌ها را مدیریت خواهند کرد.

·        کارشناسان خودرو با در دست داشتن اطلاعات کامل، می‌توانند خیلی سریع، با مشتریان به توافق رسیده و نیازی به مراجعه هر روزه مشتری وجود نخواهد داشت. چرا که این کارشناسان، تنها با کسانی قرار ملاقات می‌گذارند که مطمئن باشند طرف خریدار خودرو است.

·        مدیریت زمان و هزینه، یکی از مهمترین مزایای فروش سفارشی خودرو شماست. در کوتاهترین زمان ممکن، و با صرف کمترین هزینه، می‌توانید خودرو را به فروش برسانید. کارشناسان برای انجام این کار هیچ کمسیون و هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌کنند.