۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شرایط فروش شاسی بلند جدید بازار خودرو +جزییات

۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴
کد خبر: 497790
شرایط فروش شاسی بلند جدید بازار خودرو +جزییات

با اتمام نخستین ظرفیت شرکت خودروسازی فردا، دومین بخشنامه فروش خودروی SX5 اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت خودروسازی فردا، یکی از فعالان در صنعت خودرو بوده و مدتی بود که اخبار ورود یک کراس اوور جدید به خط تولید آن به گوش می‌رسید. پیش از آغاز موج تحریم‌ها در سال 97، تعداد شرکت‌های مونتاژکنند خودروهای چینی با سرعت زیادی افزایش یافت؛ اما باتوجه به شرایط اقتصادی پس از تحریم‌ها بسیاری از این شرکت‌ها مجبور شدند تا فعالیت خود را متوقف کنند؛ اما فردا از معدود شرکت‌هایی بود که با وجود تحریم‌ها موفق شد تا وارد مرحله جدیدی از فعالیت تجاری شود.

اخیرا از سوی شرکت فردا اعلام شده بود که قرار است به زودی دومین طرح فروش فردا SX5 اعلام شود؛ و با گذشت زمانی کوتاه پس از انتشار این خبر، شرکت خودروسازی فردا دومین طرح فروش خودرو SX5 را اعلام کرد؛ بر اساس این طرح مقرر شده است که خودروها با مدل 1400 و با قیمت مصوب 629میلیون تومان به دست مشتریان برسند؛ گفتنی است که به متقاضیان این طرح تخفیف 40میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت؛ همچنین سود مشارکت آن 18درصد تعیین شده است.

خودروی SX5

خودروی SX5

این خودرو از لحاظ طراحی ترکیبی از شاسی بلندهای کره‌ای و اروپایی است که برای غالب مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. براساس کاتالوگ‌های منتشرشده از شرکت فردا طول SX5 4515میلی متر، عرض آن 1812میلی متر و ارتفاع سقف آن نیز 1725میلی متر است. این خودرو از هیوندای توسان کمی بزرگ‌تر و از سانتافه کوچک‌تر است.

شرکت خودروسازی فردا SX5 را با موتور 1600 سی سی ارایه می‌کند که 123اسب بخار قدرت دارد. نمایشگر هشت اینچی لمسی، درگاه USB، فرمان برقی، آینه‌های برقی و تاشو، اتولایت، کامپیوتر سفر و... از امکانات این خودرو محسوب می‌شود. در قسمت ایمنی نیز دو کیسه هوا برای جلو، حسگر عقب، حفظ خودرو در شیب و... برای SX5 در نظر گرفته شده است.

قیمت نهایی

قیمت مصوب این خودرو  629میلیون تومان اعلام شده است که برای اولین مشتری‌های خودرو پس از اعمال تخفیف 40میلیون تومانی 589میلیون تومان خواهد بود؛ در پیش پرداخت اول باید 294میلیون و 500هزار تومان یعنی نیمی از مبلغ کل خودرو پرداخت شود و خودرو 60روز پس از پرداخت پیش پرداخت اول تحویل داده خواهد شد.