۰ نفر

با عرضه ۳محصول؛

یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو آغاز شد

۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 497578
یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو در یازدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده، از امروز (سه‌شنبه) سه محصول راناپلاس، سورن‌پلاس و دنا را با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، این طرح از امروز (۲۳ دی‌ماه) به مدت سه روز به اجرا گذاشته می شود. متقاضیان نهایی نیز از طریق برگزاری مراسم قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام تعیین خواهند شد.

متقاضیان برای اطلاع از جزییات طرح، می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو (اینجا) مراجعه کنند.

شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز برای پاسخگویی به سوالات در هنگام ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۴۶ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است که به این ترتیب، بزرگترین خودروساز کشور لقب می‌گیرد.

برپایه این آمارها، تا پایان آذرماه ۲۴۸ هزار و ۷۵۱ دستگاه در گروه پژو، ۴۰ هزار و ۸۷۱ دستگاه در گروه سمند، هشت هزار و ۵۷۶ دستگاه رانا و ۴۰ هزار و ۴۸۴ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۱۹۶ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۷۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۳۳ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود که برای نخستین بار به جداول آماری ایران‌خودرو راه یافته است.​