۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

جک تی۸ در راه بازار +تصاویر

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۸
کد خبر: 497316
جک تی۸ در راه بازار +تصاویر

تی8، به عنوان جدیدترین و همچنین اولین محصول آفرودی کرمان موتور از خط تولید خارج شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پیکاپ‌ها از خودروهایی هستند که کارایی زیادی داشته و برای مالک کاربردهای بسیاری دارند؛ این خودروها دیگر در سال‌های اخیر تنها برای جابه‌جایی بار و اسباب استفاده نمی‌شود و به عنوان خودروهایی خانوادگی شناخته می‌شوند. قیمت بالای این خودروها سبب شده تا پیکاپ‌ها در ایران جز خودروهای لوکس محسوب شوند.

در ایران نیز پیکاپ‌ها با استقبال تعداد زیادی از مردم روبه‌رو می‌شود؛ از این رو خودروسازان داخلی با همراهی خودروسازان چینی موفق به افزایش تعداد پیکاپ‌ها در ایران شدند و رده‌های مختلفی را وارد بازار ایران کردند؛ جک تی 8 یکی از پیکاپ‌های بزرگ و قدرتمند چینی است که اخیرا خبر ورود و عرضه آن به ایران منتشر شده است.

5

جک تی8

پس از معرفی جک T8  به عنوان یک پیکاپ چینی آفرودی در بازار چین و برخی دیگر از کشورها، در مرداد98، کرمان موتور نمونه‌ای از این خودرو را به ایران آورد تا پس از اخذ مجوز آن را به سبد محصولاتش اضافه کند.

در نمونه چینی، جک تی8، پیکاپی قدرتمند است که دارای رینگ‌های دو رنگ آلومینیومی، خطوط روی درها، رکاب زیر درها، فلاپ‌های روی گلگیر و... است و تمام این ویژگی‌ها این خودرو را به پیکاپی پر طرفدار و جذاب بدل کرده است. جک تی8 پیکاپی دو کابین با 5325میلی متر طول، 1880میلی متر عرض و 1830میلی متر ارتفاع است.

دی ماه99، خط تولید تی8 به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد. اکنون اخبار حاکی از سرعت گرفتن مونتاژ این پیکاپ هستیم و احتمال عرضه و معرفی رسمی KMC T8 تا پایان سال جاری توسط کرمان موتور بالاست.

این خودرو از سری جدید وانت‌های دو دیفرانسیلی کمپانی جک چین است که به صورت تک دیفرانسیل عقب نیز عرضه شده است. ورود این خودرو به بازار خودرو ایران آن هم در شرایط فعلی می‌تواند تنوعی گسترده برای کلاس پیکاپ در ایران باشد.

کی ام سی تی8، با اعمال تغییراتی نسبت به جک تی8 به بازار آمده است و قصد دارد با خودروهایی چون فوتون تونلند ایران خودرو دیزل، دانگ فنگ ریچ زامیاد، کاپرا 2 گروه بهمن، آمیکسو آسنا و... داشته باشد. باتوجه به تصاویری که از این خودرو منتشر شد، KMC T8، در طیف رنگ گسترده‌ای تولید می‌شود.

KMC T8 قرار شده تا با امکاناتی چون؛ دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلومینیومی، کامپیوتر سفر، آینه و شیشه‌های برقی، چراغ‌های زنون جلو، بلوتوث و.... وارد بازار شود.

4

3